• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ruottalaista pelleilyä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Yamaha1
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Näin se on. Kääntäen jos ajattelee niin mitä uudempi pyörä,sitä enemmän siinä on direktiiviä esteenä ja kiusana
eek.gif

No entäs nämä Customistit ja täysin äänenvaimennin vapaat pakarit, miksi niitä ei holhota yhtä rankasti
lookaround_orig.gif

Ja noppa-corollat kans, jum.lauta, kilvet tiellä pois kun simonssi ja subbis aiheuttaa hurjasti liikaa melua
veryangry.gif

keltainenliivipakko olikin uutisankka, myöhemmin samana päivänä liikenneministeriö kiisti moista uutisoineensa, liekö kokeilivat kepeillä jäätä.

Ja Ranskassa tämmöstä uutisoivat:

"The French motorcycle associations and organizations are studying a new motorcycle license. They want to issue a license that will allow the permit holder to do stunts on motorcycles.

The idea comes from the professional stunt riders themselves who want to regulate the stunt work, and make sure that with a proper license, insurance and legal issues are covered."

Ei tuo "liivipakko" tosiaankaan pöllömpi ajatus oo ku ei ne autoiliat tunnu näkevän keskellä kirkasta päivää tietyömaallakaan liivitpäällä
mad.gif

Aika naurettavaa touhua! Ruotsin poliisi voin homma itse sport pyöriä ja ottaa kiinni noi kaaharit... jos toi laki tulee niin täytyy kiusaksi lähteä pyörillä vierailee tuolla naapurissa oiken joukolla...

Kielletäänköhän mun Ducati kanssa kun se on Sport 750?
nixweiss.gif
tounge.gif
Entäs sitten Supersportit?!?

Eikös kaikki pyörät voida luokitella sporteiksi, onhan ne aika vikkeliä kulkineita verrattuina autoihin...

Eiköhän paras tulos saada aikaan kun vaikutetaan asenteisiin, onhan niissä R1:ssä ja muissa kaasukahva, jonka asentoa saa ihan itse säädellä.
thumbs-up.gif

Back