Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
XX-xenon sanoi:johan meni vaikeaksi..
![]()

XX-xenon sanoi:ja sitten kun jollain niistä on käynyt, mikä omasta mielestä paras ollut, niin muut sitten sanoo, että sehän on just se kaikkein huonoin paikka..
taitaa mennä ens yövuorossa palasen aikaa, kun tutkii noita linkkejä..![]()

. Jotta onnistuisin tehtävässä parhaalla mahdollisella tavalla olen yrittänyt etsiä kattavaa listaa mp- ja autotapahtumista kesän aikana. Olen yrittänyt erilaisia hakusanoja kuukkelissa, mutta toistaiseksi hyvää listausta ei ole löytynyt. Onko muilla parempaa tietoa asiasta?Tällainen museo olis Baselin lähellä, kannattaa ehdottomasti käydä! ( jos et siis ole käynytRiderOnTheStorm sanoi:Itse olen pohdiskelemassa reissua jonnekkinpäin Eurooppaa. Yamaha1:n ohjeiden perusteella meinaan kiertää parhaat reitit ja kohteet. Jotta onnistuisin tehtävässä parhaalla mahdollisella tavalla olen yrittänyt etsiä kattavaa listaa mp- ja autotapahtumista kesän aikana. Olen yrittänyt erilaisia hakusanoja kuukkelissa, mutta toistaiseksi hyvää listausta ei ole löytynyt. Onko muilla parempaa tietoa asiasta?
Toinen juttu on hyvät moottoriaiheiset museot. Olen käynyt liki kaikki saksalaisten valmistajien omat museot. Nyt on harkinnan alla Italian ihmeisiin tutustuminen. Tuleeko muita mieleen?
Itse olen katsellut vasta menomatkaa itäisen euroopan teitä pitkin. Onko Top Gearin mainostama pätkä Romaniassa tutustumisen arvoinen? Se on kuitenkin kovin syrjässä matkalla Alpeille.
RiderOnTheStorm sanoi:Toinen juttu on hyvät moottoriaiheiset museot. Olen käynyt liki kaikki saksalaisten valmistajien omat museot. Nyt on harkinnan alla Italian ihmeisiin tutustuminen. Tuleeko muita mieleen?
Itse olen katsellut vasta menomatkaa itäisen euroopan teitä pitkin. Onko Top Gearin mainostama pätkä Romaniassa tutustumisen arvoinen? Se on kuitenkin kovin syrjässä matkalla Alpeille.
mchuurre sanoi:Sveitsissä ne parhaat passot on....![]()

Karza sanoi:Maksa pois.