• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Rumin japsikilokyykky 2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tkay
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Rumin japsikilokyykky 2006 - Etovinta harakanpesää haetaan...

• Honda CBR1000RR

Ääniä: 0 0,0%
  • Kawasaki ZX-10R

• Suzuki GSX-R 1000

• Yamaha R1

• Ääniä yhteensä
    0
Kaikkihan nuo ovat nokilleen menossa. :o Mutta en kyllä ostajaa käy solvaamaan, jokainenhan ajaa juuri sillä pyörällä mistä itse tykkää. Se on makuasia sanoi Musti kun muniaan nuoli.

Toi Sukisuki ei oikein ota meikäläisen silmään. Uus kymppi pienien muutosten jälkeen olis aika namu.. vihreenä..
blush.gif

saan kyllä "korvilleni" tästä, mutta miksi tuo takarenkaan ja mikä tuo runko perässä siinä yllä onkaan, tuo väli onkun 80-luvun endurossa...
Ja eturengas uppoaa koko ajan sinne katteiden sisään.
Okei, tietysti näiden käyttötarkoitus ja aerodynamiikka määrää paljon nämä jutut mutta jos ulkonäöstä nämä seikat ottasin esille
smile_org.gif

Eipä noista yksikään isommasti innosta, mutta kaikkein vähiten noista inspiroi Honda.
Toivottavasti tuo sukisuki näyttää luonnossa paremmalta kuin tuossa kuvassa.

Ei oo tosiaan paljon eroa, näistä kuvista valitsin kuitenkin itsellekin yllätyksenä Gixxerin, R1 sattui parhaiten silmään.

Ps. musta on näköjään ensi vuonnakin muotia...

Suitsa ja Kawa on karmeimmat Suitsan viedessä voiton. Kawa näyttää ylipainoiselta, mutta Suitsa on kuin kolaripyöristä koottu kierrätysajoneuvo, jossa palat eivät sovi yhteen. Hondassa on kivaa RCV-tyyliä, mutta se näyttää kuvissa pienemmältä kun oikeasti onkaan. Luonnossa se on aika laiva. Yamppi on muuten vaan namu. Mutta vain mustana.

1. Honda Mustana Nam
2. Yamaha
3. Kawa
4. Suzuki: Tankin S kirjaimesta mulle tulee aina mieleen Sekunda, ei millään pahalla
biggrin.gif
Lamppu on pyllystä. Peilivilkut karmeat.

Musta on yksi parhaimpia värejä mun mielestä. Kaikki nuo varmasti hyviä pyöriä kuitenkin, taitaa erot olla kosmeettisia ja tekniset erot käytännössä pieniä, vain paperilla eroa löytyä. Makuasioita
tounge.gif

jos kavasta olisi edestä päin kuva esillä peli olisi selvempi sen verran
"erikoinen" tuo ajovalo ilmanotto hässäkkä

Hondan muotoilu näyttää tuossa kuvassa sen verran dekonstruktivisteiselta härpäkkeeltä ilman johtavaa ajatusta, että saa minun vaatimattoman ääneni.

Kawan perä aiva suolesta, liikaa tavaraa pienes tilas. Lamput enemmän kuin ihmeelliset? Saa olla aika merkkiuskollinen, että viitsii noin rumalla ajella.

Muut merkit ei juurikaan ole muuttuneet tämän vuotisista malleista.

Jos valitaan kauneimmasta päästä niin..
R1= 1!

Muita sijoja ei jaeta
bowdown.gif

No ei se PASKA hieromalla parane! ruma on ruma. nyt kun kawasta on jo 3kpl kuvia niin olisi kohtuullista laittaa myös muista pyöristä lisäkuvia
wink.gif
[/QUOTE]
No tässäpä lisäkuva tuosta tylsyyden multihuipentumasta :
06_CBR1000RR_bluyel.jpg

Väreistä voikin päätellä kelle pyörä on suunnattu
tounge.gif
Ihmeellisen näköinen tuo alakate, ja miksi nuo goddamn pultit on kirkkaat? Niinkuin jossain traktorin moottorissa...

Laitetaan sitte yks lisäkuva Gixxeristä. Ittelläni on tän värinen. Luonnossa oon jo alkanu pitää sitä ihan hyvännäköisenä! Varsinkin kun siihen on vaihdettu Yoshin lyhyt pönttö (kuvassa orkkispönttö).

k5.jpg

Bladderi näyttää tihrusilmäiseltä hilleriltä, Pinja kuin mustaksi jäätynyt banaani, Mixeri litistetyltä Star Wars-legolelulta ja Rytkönen harppitehtailijan suunnittelemalta kaksipyöräiseltä hymiöltä. Taitaa tuo Husuki silti olla rumin.

Back