• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Rumin japsikilokyykky 2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tkay
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Rumin japsikilokyykky 2006 - Etovinta harakanpesää haetaan...

• Honda CBR1000RR

Ääniä: 0 0,0%
  • Kawasaki ZX-10R

• Suzuki GSX-R 1000

• Yamaha R1

• Ääniä yhteensä
    0
En tiedä rumin, mutta tuosta bladesta tulee mieleen joku nsr. Ajaisitko itse näsärillä näin aikuisella iällä?

NSR 2003
miksi ei? varmasti ihan kiva lelu.
niin. 16-vuotiaalle.
kyllä tuolla työmatkat taittuisi vähintään yhtä mukavasti kuin vaikka 6 kertaa isommallakin. vaikka vähän vanhemmaltakin ihmiseltä. eikä ulkonäkökään varmaan ajaessa häiritse, eihän sitä pyörää silloin itse näe.

sitä minä vaan, että kun kaikkien ei tarvi päästä 0-100 kolmeen sekkaan eikä kaikkia kiinnosta millasen kepin päässä ne vilkut on, niin ihan käytännöllisesti ajateltuna joku tommonen 80-125cc pelihän ois omiaan kaupunkiliikenteeseen. ja saattaisi vielä olla vahingossa kivaakin, tollasella "mopolla" päristellä menemään.

noniin, eiköhän tämä ollut tässä, ennen kuin menee jänkkäämiseksi...

täähän on HELPPO jollei pyörissä lukisi mikä merkki niin..........
meinaan kaikki on samalla formulla leivottuja.

Olisit pistänyt vielä sen vaihtoehdon, että "ihan sama", kun niissä ei oo mun silmään mitään eroja  
tounge.gif

[mut nyt oli pakko äänestää suizaa, et näki tulokset...
wink.gif
]

Kaikki muut on rumia paitsi kawa
smile_org.gif
No ei vain,suikka ja jammu on myös ihan nättejä mut toi honta on kyl kuivan näköinen.
Tossa vielä parempi kuva kawasta:

9.jpg

Ja jos ihan tosissaan ollaan niin Honda ja Kawa täytyy kyllä nähä ensin livenä ennenkuin voi tuomita,monesti pyörät on käytännössä paljon nätimpiä kuin kuvissa.

vaikka en noista muoviläpäreistä mitään tiedä niin kyllä sukisuki vei voiton railakkaasti.sit menee tiukaks, ennen oon tykänny jammuist mut ny on menny vähän kikkailun ja neppailun puolelle. onneks oli kawasta se toinenkin kuva, muuten ois näyttäny aika laimeelta.

Kawa on ainakin tajunnut miten ne vilkut pitää laittaa, ei ainakaan tuunaajien tartte näperrellä niiden vitunaikaisten mini- ja mikrovilkkujensa kanssa...
033102bebe_1_prv.gif

Ainahan se uusi malli tuntuu oudolta silmään, mutta kyllä kaikki on suurinpiirtein kuitenkin samanlaisia.

Oudostuttaa kun nuo perät jotenkin pyöristyvät nyt vuosi vuodelta.. Mutta itselle kuitenkin on edelleen tärkeintä ne ominaisuudet kun eihän sitä pyörää tuollalailla näe muuta kuin tallissa talvella kun näpität ja odotat ajokauden alkua...

Ja kun sielu on kerran myyty Kawalle niin minkäs teet
nixweiss.gif

Ainiin, ja piparilevyt... niillä kuulemma saa piparia. Itsellä ei toteutunut vasta kuin kerran mutta luulen ettei hän huomannut jarrulevyjä
bawling.gif

Niin, ja äänen annan suzukille, koska peilivilkut ovat kaumeat. "Päivää olen mersu"

vastasin honda, mut kaikki muutkin vaihtoehdot olis olleet yhtä hyviä. En yksinkertaisesti tykkää tästä nykyisestä pyörämuotoilusta!
033102ass_1_prv.gif

Back