• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Rumin japsikilokyykky 2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tkay
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Rumin japsikilokyykky 2006 - Etovinta harakanpesää haetaan...

• Honda CBR1000RR

Ääniä: 0 0,0%
  • Kawasaki ZX-10R

• Suzuki GSX-R 1000

• Yamaha R1

• Ääniä yhteensä
    0
Jammu vei mun äänen. Gixxer kaunein
cool.gif

Vuosimallit 2004 ja 2005 kava10R on hienoin
062802jumpie_prv.gif
, mustana. Minusta Honda ja Jammu matkivat selvästi näitä kavamalleja. Tosin ontuen.

Suskassa on oikeastaan aika räikeä väritys, kun vertaa muiden merkkien omaperäisiin värivalintoihin.

baaa.gif

Yamahan perä muistuttaa yhä enemmän bladen perää. Muuta eroa en niistä näin nopeasti katottuna löydä.

Gixu näyttää samalta kun -05 malli ja omasta mielestä se on nätti. Aluksi itekkin en tykännyt yhtään tosta putkesta, mutta kyllä se loppujenlopuksi on pirun hieno. Omaperäinen ainakin :)

Tuossa ei kwakan keulaa näy, mutta muista kuvista mitä olen nähnyt sanoisin, että kawa teki nyt pohjanoteerauksen.

EDIT:

Niin ja jammun etuvilkut on ihan levottomat. Tässä asiassa kawa on kunnostautunut, mutta muuten en merkistä tykkää :)

No jos joku pitää valita niin, kyl toi Suzuki on mun mielest jotenkin "oudon" näköinen. Peilit, etuvalo ja takapää kaipaisi jotain uutta muotoilua. Ei silti, kaikki noista kelpaisi mulle, mutta kun yks pitää valita niin kyl se on toi Suzuki.

Edit: Ja hienoimmat on ehdottomasti Honda ja Yamaha. HUOM! En ole merkkiuskollinen.
biggrin.gif

Hah hah! Veikkaanpa että suitsamiehiä löytyy aika paljon ja sieltä leiristä on sitten äänestetty pahinta kilpailijaa kawaa. Ja päin vastoin. Noilta muilta käkätinryhmiltä sitten hajaääniä. Muiltakin kuin 1k kyykymiehiltä varmasti löytyy "joko tai -mielipide". Ukkien hondaa ja muuten outojen jammua ei varmaan säälistä edes pahemmin oo äänestelty... hähähäääää!
tounge.gif

Kawaa äänestin. Ei vaan uppoo... Jotenkin mitäänsanomaton.

Ensikerran kun näin kuvan K5 Gixxeristä nousi karvat pystyyn, mutta nähtyäni sen luonnossa mustana, on se mielestäni hienoin japsikyykky tällä hetkellä.

Pidän myös tästä uudesta eniten. Juuri nuo paljon mollatut perä ja valo tekevät siitä parhaimman näköisen.

Kawa näyttää pullistuneelta sammakolta. Ja pullistunut sammakko ei miellytä.

Kyllä noi KAIKKI ON AIVAN VITUN RUMIA PERÄPUIKKOJA! mutta ehdottomasti rumin on toi wikasaki
033102ass_1_prv.gif

Kyllä se kaikkein KOMEIN pällistelee tossa minun avataressa,sporttiset linjat ja aerodynaaminen yläosa
062802jumpie_prv.gif

Back