• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Rumimmat moottoripyörät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja keitsi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
antti sanoi:
Onko toi Suzukin oma kate? Näyttäis vähän Pichleriltä tms.

Ei se välttämättä ole Suzukin oma mutta saman näköisiä ovat kaikki tuon pyörämallin katetut vehkeet..

Akiva sanoi:
TM:ssä oli juttu tuosta pyörästä.

20v. sitten.

gatorGallery1b.jpg

Oliks siinä juttua kuinka se kulkee radalla? Ainakin polven näyttäis saavan helposti maahan :WAZAAP:

Vois myös kuvitella että tollaselle saa kohtuu pienen ilmanvastuskertoimen, jos oikein yrittää... Ja luulis ettei kovin helpolla keuli vaikka lähtis rivakamminkin liikkeele:WAZAAP:

sky sanoi:
Oliks siinä juttua kuinka se kulkee radalla? Ainakin polven näyttäis saavan helposti maahan :WAZAAP:

Vois myös kuvitella että tollaselle saa kohtuu pienen ilmanvastuskertoimen, jos oikein yrittää... Ja luulis ettei kovin helpolla keuli vaikka lähtis rivakamminkin liikkeele:WAZAAP:

miks musta tuntuu että tolla on enempi hankaluuksia kantata niin että polvi ei osu maahan :;):

Kurakelillä passeli :)
motoclaspro_Biman-1E_Custom_.jpg

Englantilaista muotoilua
Velocette - malli onkin Vogue eikä LE
vogue3.jpg

Viimeksi muokattu:
sky sanoi:
gatorGallery1b.jpg

Koko pyörä perustuu alhaiseen painopisteeseen. Ajo-ominaisuuksista en tiedä, enkä juttua enää muista.

Akiva sanoi:
Koko pyörä perustuu alhaiseen painopisteeseen. Ajo-ominaisuuksista en tiedä, enkä juttua enää muista.

Itse pitänyt tuota Gurneyn pyörää nerokkaana. Kehitystähän se on jatkanut koko ajan, alkuun oli tuolla Dominatorin moottorilla, nyttemmin isolla HD:n koneella. Hieno tuo mielestäni on.

TunturiTT sanoi:
Itse pitänyt tuota Gurneyn pyörää nerokkaana. Kehitystähän se on jatkanut koko ajan, alkuun oli tuolla Dominatorin moottorilla, nyttemmin isolla HD:n koneella. Hieno tuo mielestäni on.

Juu, itseasiassa voipi olla ihan tottakin mitä se tossa selittelee tuosta mutkapätkä ajamisesta? Eli tossa ei tule sellasta "yliheitto fiilistä" ollenkaan ku nakkoo mopoa eestaas kurveissa. Mun silmään toi viimenen, eli rumin noista sattuu melkeen parhaiten. :)

Yamaha1 sanoi:
Juu, itseasiassa voipi olla ihan tottakin mitä se tossa selittelee tuosta mutkapätkä ajamisesta? Eli tossa ei tule sellasta "yliheitto fiilistä" ollenkaan ku nakkoo mopoa eestaas kurveissa. Mun silmään toi viimenen, eli rumin noista sattuu melkeen parhaiten. :)

Tuosta viimeisestä oli juttua Advriderin sivuilla joskus, kun oli mutkapätkällä päässyt yllättämään kyykkypyöräilijät. Sitten olivat jollain taukopaikalla yhyttäneet kuskin, oli ollut itse Dan Gurney. Kertoili innoissaan pyörästään. Ja katosi sitten mutkaista tietä näkymättömiin.

Olikin SS:n parilitrainen kone, eikä HD:n.

Fiilataan sen verran pilkkua, että OH6ZZ:n tuossa aiemmin Velocette LE:ksi väittämä värkki on itse asiassa Velocette Vogue. LE on paljon karumpi peli, tuo on siihen verrattuna ihan moottoripyörän näköinen.

Kiitoksia korjauksesta - ei näköjään pitäisi suoraan copy/pastella laittaa mitä netistä löytyy.

^ Voi armias taivas... NY O mun silmään ruma, paras mahollinen (ruma) aihio jota on sitte maalauksella vielä oikeen kunnioitettu. HUH! :kääk:

Back