Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
heppi sanoi:Samoin itse olen noilla 50+ tuhatta ajanut ja erittäin hyvät. Ainoastaan vikana kuten kaikissa muissakin vuorellisissa, irtoaa vuori sormenpäistä. Nykyinen koko 10, ostan uudet isommat. Siis niin hyvät että ostan uudet. Vaimo ei tykkää, mieluummin käyttää ohkasempia. On yllättävän lämpöiset ja pitää hyvin veden ulkopuolella. Itselle tuo kämmenen pahka on ihan pakollinen, helvetillinen särky alaranteeseen muilla hanskoilla. Helteillä käytän Richan ohkasia ja pakkasen lähestyessä Rukan Marsia. Kahvalämppärit siis näiden käytön laajentaa 5-20 asteeseen. Ja ajokkeina bläkkäri ja pannari, kuski 56v nivelvammainen.
yöLiitäjä sanoi:Taitaa olla joissain muissakin Rukan ja muidenkin valmistajien hanskoissa tuo liukupalikka suojaamassa kämmentä mahdollisen kaatumisen varalta? Itse en myöskään saa kunnollista ja vaivatonta otetta kahvoista, jos tuossa kohtaa on tuommoinen koroke.
149 euron hinta oli varsin maltillinen! Varsinkin Rukan varusteista...
Kaj sanoi:Voi taivas noita puitteita ja testaajan vaatetusta...ei pystynyt katsomaan.
lario sanoi:Ei pidä vettä, kylmät kylmällä ja kuumat kuumalla, mutta muuten ihan hyvät hanskat...![]()