• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Rukka takuu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja slowride
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Täytyy ihan julkisesti kehua, anteeksi jos vaikuttaa mainokselta, mutta sain tuossa Rukka-ajoasuni takaisin takuuhuollosta. Oli pari vetoketjua revennyt ja jotain muuta pientä, pistin postiin, vikalista mukaan, takaisin tuli muutaman päivän päästä kaikki korjattuna takuuseen (joka kestää 5v).

Ei kai tuossa mitään ihmeellistä ole, "noinhan sen kuuluu olla", mutta jotenkin tänä päivänä tuollainen palvelu yllättää. Tietysti olisi parempi jos ei ollenkaan hajoaisi.

Harmi etteivät tee nahka-asuja, pitäisi sellainen tässä ostaa ensi kaudeksi vissiin.

Näin se meni Rukan kanssa itselläkin viime keväänä.On kyllä nopeaa toimintaa
bowdown.gif

Vähän sivusta, mutta mainitulla yrityksellä on myös korjauspalvelu, joka vaihtaa rikki menneen kohdan puvusta.
Polven kohdan tai vastaavan. Korvausta vastaan tietenkin. Puvun mulle aikanaan myynyt kauppias kertoi, kun menin kysymään uutta asua... (??!!) Jotenkin sitä on tottunut vanhaan sotisopaan niin, ettei sitä pikku nirhauksien takia viitisisi vaihtaa. Meinaan kokeilla polvien ja kyynärpäiden osalta.

Rukka takuu
Rukka antaa tuotteidensa materiaaleille ja työlle viiden vuoden (alusasuille ja lisävarusteille sekä AirVantage-modulille kahden vuoden) takuun myyntipäivästä lukien. Takuun piiriin kuuluvat tuotteet korjataan tai vaihdetaan uuteen. Takuu ei kata tuotteen väärinkäytöstä, väärästä huollosta tai normaalista kulumisesta aiheutuneita vikoja. Säilytä ostokuitti. Myyntipäivällä ja myyjäliikkeen leimalla varustettu ostokuitti on takuun edellytys.

Rukka
Teollisuustie 2
FIN-67600 KOKKOLA
Tel. +358-(0)6-832 5400

Rukka ajoasujen pesu ohjeet
Huolto

Takit
Konepesu hienopesuohjelmalla 30-40°C:ssa normaalilla pesuaineella. Älä käytä huuhteluainetta. Huuhtele huolellisesti. Laita vain yksi takki kerrallaan koneeseen. Poista suojat ennen pesua.
- Silitä miedolla lämmöllä (1 pisteen silitys), mutta ei heijastavia alueita.
- Rumpukuivaa miedolla lämmöllä (max 55°C) yksi tuote kerrallaan
- Ei kemiallista pesua

AirPower-takit:
- Kemiallinen pesu tuotteessa olevan ohjeen mukaan
- Ei rumpukuivausta

Housut
Konepesu hienopesuohjelmalla 30-40°C:ssa normaalilla pesuaineella. Älä käytä huuhteluainetta. Huuhtele huolellisesti. Laita vain yhdet housut kerrallaan koneeseen. Poista suojat ennen pesua.
- Silitä miedolla lämmöllä (1 pisteen silitys), mutta ei heijastavia alueita.
- Rumpukuivaa miedolla lämmöllä (max 55°C) yksi tuote kerrallaan
- Kemiallinen pesu tuotteessa olevan ohjeen mukaan

AirPower-housut:
- Ei rumpukuivausta

Katso tarkemmat huolto-ohjeet tuotteesta.

Tekstit lainattu www.Rukka.com
Itselläni on Rukan armax puku ja olen siihen todella tyytyväinen. Rukka centterissä voi myös pidentää tai lyhentää hihoja ja lahkeita.

Edit: mp 2006 näyttelyssä Rukan osastolla oli lappu, että mikäli kaadut pyörällä Rukan puvulla, niin saat uuden vastaavan puvun, kun annat sen entisen puvun heille.

bowdown.gif
Mulla ollu 3 kertaa vetoketjuja rikki kun olin laittamassa postiin postin avulias täti sano viä ettei tarvi maksaa postimaksua kun menee asiakas palautuksena ja näinollen ei maksanu mitään. Viime kerralla ei menny enää takuuseen eli tuli lasku vetoketjusta tais olla huimat 12e eli mielestäni ilmanen.
Viime kesänä ostin lindstrandsin city housut joista sain heti alkuun ilmastointivetoketjun rikottua ja sen vaihto onnistu lähes yhtä kivuttomasti tosin välikätenä toimi myyjäliike joten ihan yhtä nopeeta toiminta ei ollu mutta pisteet nousi myös ruotsin puolella.

Samanlaisia positiivisia kokemuksia Rukasta on minulla kuin muillakin. Parit vetoketjut housuista korjattiin nopeasti, ilman kustannuksia ja ovat nyt paremmat kuin uutena.

Kun aikoinaan Rukan pukua hankin, kuvittelin, että korkeampi hinta johtuu vain laadukkaista materiaaleista ja testatusta toimivuudesta. Epäilemättä aimo osa korkeammasta hinnasta kattaa myös tällaisen loistavan palvelu-/takuuorganisaation. Parasta tässä on se, että takuu-/ korjaus-työ on taatusti Suomessa tehtyä, suomalaista ammattitaitoa, joka hyödyttää 100% suomalaista yhteiskuntaa.
bowdown.gif

Tämäkin aspekti kannattaa pitää mielessään, kun omia valintojaan suorittaa. Laadulla on hintansa ja laatu on muutakin kuin näyttävä ulkonäkö.

Täytyy minun vähän off topicina kehua aikaisemmin haukkumaani Sinisaloa. Puku on 4 vuotta vanha ja jo uutena kävin vaihtamassa puvun pariin otteeseen, koska ei pitänyt vettä. Nyt taas suivaannuin märkänä olemiseen ja lähetin puvun tehtaalle. Pukuun vaihdettiin vuorista lähtien kaikki! Nyt puku pitää vettä paremmin kuin koskaan. Kiitos tästä heille! Puku siis Sinisalo Roadrunner, josta olen kuullut, että monella ongelmia.

Olen puhunut, ugh
sport05.gif

Edit: mp 2006 näyttelyssä Rukan osastolla oli lappu, että mikäli kaadut pyörällä Rukan puvulla, niin saat uuden vastaavan puvun, kun annat sen entisen puvun heille.
Olikos siinä jotain yhteystietoja, jota kautta voisi asiaa tarkemmin kysellä ja varmistaa?
Voisin laittaa nuo keväällä kaatuessa osittain puhkikuluneet haalarit ja takin...

Olikos siinä jotain yhteystietoja, jota kautta voisi asiaa tarkemmin kysellä ja varmistaa?
Voisin laittaa nuo keväällä kaatuessa osittain puhkikuluneet haalarit ja takin...
Kannattaa kysyllä tuolta:
Rukka
Teollisuustie 2
FIN-67600 KOKKOLA
Tel. +358-(0)6-832 5400

Huomasin pari viikkoa sitten, että A-Tech housujen lahkeen vetoketju on pettänyt. Pitää lähettää housut huoltoon kauden päätyttyä. Onko tuo kuitti löydyttävä vai riittääkö tiliote tms.?

Back