• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Rukka Apollo hanskat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja M58
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Itselläni kolmas kesä menossa noilla Apolloilla ja tyytyväinen olen ollut hankintaani.
Hanskat kannattaa tosiaan testata ajoasuun sopiviksi ja itselläni varsi menee sopivasti gore asun hihan päälle ja pitää näin tuulenkin hyvin loitolla:grin:
Minulla on myös alkanut tänä kesänä sormien sisävuori tulla hieman mukana, kun kuumalla käsi on kunnolla hikoillut...

Kesä kuumille kuivalla kelillä on tosin Five Stunt leather Airit toista kesää käytössä ja ovat olleet oikein hyvät siihen käyttöön.
kelin viilemisen niissä tosin huomaa helposti.

Koko on kummassakin sama eli 13.

sami1024 sanoi:
Mutta minusta tuon hanskatyypin suurin ongelma on se, että ne ovat kesäkäyttöön kertakaikkiaan liian paksut, jäykät ja kuumat.

Kaikki kokeilemani Richan hanskat ovat tuntuneet jäykiltä ja paksunahkaisilta.

Esim Heldin tuplaosastohanskat eivät ole liian paksut, jäykät tai kuumat millään keleillä, kämmenpuolen, kalvottoman osaston nahka on perforoitu ja sairaan tunnokas. Nimim. Apollotkin on kaapissa mutta ne on siellä pysyneet Heldien hommaamisen jälkeen.

-Jukkis- sanoi:
Heldin tuplaosastohanskat eivät ole liian paksut, jäykät tai kuumat millään keleillä, kämmenpuolen, kalvottoman osaston nahka on perforoitu ja sairaan tunnokas.

Malli ? Jos vaikka pääsis ostoksille syksyn tullen...:dunno:

M58 sanoi:
Mun pointti oli hankkia hanskat vaihtelevaan tourinki-ajoon, kun keli voi vaihdella +25 - +5 astC välillä auringonpaisteesta kuurosateisiin = Norja, Alpit, Lappi jne..., eli ei siinä alvariinsa kerkiä hanskoja vaihtaa.

Alppireissulle olin hanskoja ettimässä kun törmäsin Heldin tuplaosastohanskoihin. Apollot jäi sen jälkeen kaappiin.

PoS sanoi:
Mulla on R-Starit. Ne on aivan sairaan hyvät lapaset. En voi kuin suositella.

Niin mullakin on ja samaa mieltä ollaan...(alussa "vähä" jäykät mutta kyllä ne siitä...):thumbup:
Ja ne hanskan varret tulee (rukka armas puvussa ainaski) sinne hihan sisään niin voe tokkiinsa.....:grin:

Apollot olisi tarkoitus hankkia, tänään kävin liikkeessä koklaamassa ja yllätys yllätys - en osannut päättää että kumpi koko, 9 vai 10. Pienempää sai jo kiskoa kunnolla räpylään ja isompi sujahti helpommin. Vähän jäi fiilis että olisko nuo pienemmät sormista sitten kuitenkin liian lyhyet. Kokemuksia miten Apollot venyvät?

Ei ne oikein veny. Vähän tietysti antaa periksi mutta ei paljoa. Varsinkin jos sormet tuntuu lyhyiltä, itse ottaisin ne isommat.

Janne

Viimeksi muokattu:
Pakko tunnustaa että mulla oli sama ongelma edelliskesänä.
Ostin ne, jotka oli hieman pienet, eikä ne varsinaisesti koko kesän aikana venyneet, joren möin pois.

Ostin sitten numeroa isommat...ja arvaa mitä? Nämäkään ei tästä kutistu, joten mallin vaihto tuli eteen.
Ostin Held Shakal'it, vastaa Apolloja...

Back