Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taitaa olla samat oireet kuin minunkin puvussa. Jos katsot tarkkaan, niin musta muuttuu punertavaksi.Muuten ollut hintansa arvoinen mutta ainoa mikä ihmetyttää että väri (musta) on alkanut haalistua. Täytyy kysellä onko normaalia.
Kyse on goretexeistäOlisiko värjäyksessä jotain ongelmaa,väärä väri tai jotain muuta.Yleensä nahka vain kuluu,ei se väriä vaihda.
Oletteko rasvanneet pintaa millään?
Mulla meni yksi kesä, ennen kuin huomasin ko. takissa olevan kaksi vetoketjua. Ihmettelinkin vähän, kun ensimmäiseksi kylmä tuli rintaan.Kaksi kesää on ollut Rukan Armadillo käytössä. Mukava päällä ja kuumalla kelillä viileämpi ainakin kun mun nahkatakki ja enimmäkseen tällä tulee nykyisin ajettua. Sisävuori on aika köykäinen ja kylmällä saa laittaa enemmän alle.
Jep. väri on muuttunut punertavaan suuntaan minullakinJos katsot tarkkaan, niin musta muuttuu punertavaksi.
![]()
joo minä ainakin luin otsikon huonostiNyt taitaa toiset puhua perinteisistä goretekstiileistä, kun homma lähti liikkeelle niistä nahkapuvuista, joissa on gore-kalvo. Näistä olisin itsekin kiinnostunut, vaikkakin epäileväinen.
Miksi epäileväinen? Onhan mm. vaelluskengissä yhdistetty iät ja ajat gorekalvoja nahan kanssa... ja toimii!joo minä ainakin luin otsikon huonostiNyt taitaa toiset puhua perinteisistä goretekstiileistä, kun homma lähti liikkeelle niistä nahkapuvuista, joissa on gore-kalvo. Näistä olisin itsekin kiinnostunut, vaikkakin epäileväinen.
Niin, pääseekö tässäkään asiassa sitte lopulta puusta pitkään ennenku menee ja ostaa kamppeet ite.Epäileväinen siksi, että mielestäni Rukan puvun nahka ei ole tarpeeksi vahvan tuntuista ja suojat ovat sitä grilliparilan mallia. Hengittäväthän ne ovat mutta eivät järin mukavat tai vakuuttavat. Epäilystä pitää yllä myös sellainen tekstiilin yhdistely täysin perforoituun nahkaan noin ylläpitomielessä. Miksi niissä hihoissa pitää olla aina tekstiiliä nahkapuvussa? Haaroissa oleva tekstiili kai helpottaa liikehtimistä satulassa jossain rata-ajossa.
Itsellä on täysnahkainen takki, mutta sellaiset sekamateriaalihousut, joissa haarat ja reiden sisäpinta on tekstiiliä. Hiukka on hankalammat pesun ja hoidon kannalta nuo housut.
Mutta V-maxilla ajavan kuuluu hankkia tuollainen hightech-puku, eiksje?![]()