• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ruisku vai kaasutin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jasso
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Ruisku vai kaasutin? - Onko pyörässäsi ruisku vai kaasari?

• Ruisku

Ääniä: 4 57,1%
  • Kaasutin

Ääniä: 2 28,6%
  • Ei tietoa, mä vaan ajan

Ääniä: 1 14,3%

• Ääniä yhteensä
    7
Ruiskutin.
tounge.gif
Hah! (vittu että on turha äänestys, kohta joku kysyy pyyhitkö perseen etu- vai takakautta)

Taas kysymys, johon on vaikea vastata. Ajan lännessä ruiskulla, mutta kun matka suuntautuu itään pidän kaasaria luotettavampana. Ainakin sille voi aina tehdä jotain jos ilmenee ongelmia.  
kynttila.gif

Ruisku uudessa, kaasarit vanhassa...

Niin, eli onko pyöräsi polttoaineen syöttö toteutettu perinteisesti kaasuttimella vai peräti ruiskulla?
Kyllä toi pyörä saa kulkea kaasuttimilla, ja käyttää niitä. Minä taas puolestaan olen varustettu ruiskutusvehkeellä, jonka tuloksena elatusmaksuja ja avioero, tosin päin vastaisessa järjestyksessä.
Mutta noin yleensä ottaen..mihin se polttoaineensuihkutusihannointi perustuu? Mitään säästöä sillä ei tule..mutta kuluja kyllä. Maailmantalous ylläpitää elektroniikkateollisuutta ja sitä on jo kohta lapionvarressakin.
Analoginen lapio digitaalivarrella
biggrin.gif
Sitähän tämä maailma on...ja kohta varmaan ufot hyökkää
biggrin.gif
biggrin.gif
Ja Marsista löytyy mun luut
wink.gif

Back