Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sanoi:SAAKO Kawasakista tehdä rottista...moraalikysymys?
Vesipestävä...kuules....!!!Senkin....rotta!sanoi:SAAKO Kawasakista tehdä rottista...moraalikysymys?
Tottakai, ilmanmuuta!![]()
![]()
Ootko sää mr ripley mennyt puunaamaan sen...Päätelkää ITSE! (<=*klick*) (Kuvassa pestynä ja puhtoisena...)
Itse asiassa tuo kuva on otettu heti maalaamisen jälkeen, toukokuussa.Ootko sää mr ripley mennyt puunaamaan sen...Päätelkää ITSE! (<=*klick*) (Kuvassa pestynä ja puhtoisena...)![]()
Jumaleisson Ripley on aikalailla samoilla linjoilla kuin minä.Tunnustaudun rotta-aatteen kannattajaksi. Techniikan puolesta pyörän pitää
kuitenkin olla hyvässä kunnossa - tienposkessa seisomisesta olen jo saanut osani.
Ulkonäkökin on toki tärkeä, mutta pysyttelen jyrkästi "Anti-Tuuning-Puuning"-linjalla!
Aitoon rottikseen minulla kyllä on vielä piiiitkä matka, mutta minulla ei ole kiire.
![]()
Päätelkää ITSE! (<=*klick*) (Kuvassa pestynä ja puhtoisena...)
Olisiko kyseinen kuva vielä mahdollista saada näytille?Rottiksissa on kyllä asennetta ja varsinkin persoonallisuutta. Tämmöisen rottiksen kuvasin Kokkoontumisajossa viime kesänä. Valitettavasti omistaja kuorsasi teltassaan eikä päässyt kuvaan mukaan. Taustalla orgin poikia.
![]()