• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Rosvot ja levyjarru lukko?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Smokdiver
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tämä on "kuulopuheita".  Kaverin pyörä yritettiin varastaa/viedä NS VARTIOIDUSTA hallista. (Viro).
Pyörä löytyi aamulla siirrettynä,raahattuna hallista.
Oli "levyjarrulukko"+ normaalit lukitukset.
Ilmeisesti hankala tapaus,jätetty muutaman kymmenen metrin/ päähän=raahattu pitkin lattiaa!!!
Toki näitä löytyy paljon muitakin vastaavia Baltian maiden ns vartioiduista halleista?
sad_orig.gif

Hyvä kun tää ketju otti silmään. Tänään alko ajokausi enkä mä tota lukkoa ois muistanu laittaa. No nyt kävin kuitenki pistämässä.
smile_org.gif

Ei nyt aivan levyjarrulukko, muttei aivan tietämättä lähde  
biggrin.gif

- Kari

P6252116.JPG
Tämä on muuten mun mielestä huono tapa käyttää ketjua. Mielummi mahollisimman ylös runkoputkeen ja silleen että ketju lähtee ylöspäin. Tolppaan rinnan korkeudelle joku patentti vaikka toisella munalukollisella ketjulla että saa kiinnitettyä sinne. Mitä lähempänä ketju on maata, ni sitä helpommin saa otettua pihdeille tukea, ja maata vasten saa järeillä pihdeillä tuhdinkin ketjun poikki. Korkealla ilmassa roikkuva ketju vaatii jo akkurälläkän.

Juu'u, piruuttani tilasin dealextremestä tommosen hälyttimen seittemällätoista eurolla mitä "myrsky-moottori" myyy 49 ja jota ei ole varastossa... Tai siis suurella ulkonäköisyydellä on sama vehje. Jos sitten hiukan mahdollisia amatöörikeikkaajia hillittis ja "ammattilaisten" varaan lasken että niitä ei kiinnosta toi...    
cool.gif
Toimiiko? Laitappa linkki tuotteeseen.

Juu'u, piruuttani tilasin dealextremestä tommosen hälyttimen seittemällätoista eurolla mitä "myrsky-moottori" myyy 49 ja jota ei ole varastossa... Tai siis suurella ulkonäköisyydellä on sama vehje. Jos sitten hiukan mahdollisia amatöörikeikkaajia hillittis ja "ammattilaisten" varaan lasken että niitä ei kiinnosta toi...    
cool.gif
Toimiiko? Laitappa linkki tuotteeseen.
Olisikohan tämä ?

No toihan se on, tosin hinta olikin kahdeksantoista euroa...
biggrin.gif
No ainut huono tossa on nyt se että ainakin mulla se on aika herkkä... Eli ekaksi tulee puheääninen kehotus olla koskematta ja se ei mulla kuulu kun mulla ei ole sitä kaiutinta siinä, sitten tulee sellaenen lyhyt ujelluspelotus, sitten jos abaut 15 sekan sisällä heiluttaa niin tulee monipuolisempaa linnunlaulua... Kyllä se joka päivä useamman kerran antaa lyhyitä virheujelluksia. Eniten niitä tulee noin kahdeksan aikaan aamulla ja neljän-viiden aikaan iltapäivällä... En tioedä pitäiskö sitä tupakka-askin kokoista keskusyksikköä koittaa asentaa jotenkin muuhun asentoon (nyt se on vinossa) ja jotenkin vaikka paremmin pehmustettuna kuin kuplamuovissa. No, mulla on hyvä kun just-ja justa saan parkkeerattua niin että saan kämpän ikkunalta kaukosäädöllä hälyn päälle pois. Öisin se tuntuu olevan ilman virhehälyjä. Kaupunki varmaan vähän tärisee päivisin. Sekin voisi auttaa jos laittais jonkun kumilätkän sivutuen alle, luulen että se ottaa sivujalan kautta asvaltista tärinöitä.

Mut kannattava ostos hintaan nähden, muuta ei tarvi tosiaan kytkeä kun plusjohto akkuun (laita joku sulake, tää on kuitenkin kiinanvehje) ja musta miinusjohto runkoon.

Back