Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eipä viranomaisia tunnu kiinnostavan ne pakettiautot. Eivät noteeranneet mitenkään asiaa kun minulta vietiin pe-la välisenä yönä prätkä ja kerroin nähneeni pari yötä aikaisemmin virolaisen Viton olleen parkissa prätkäni vieressä ja joka lähti haipakkaa karkuun kun menin lähemmäs katsomaan että mitäs se auto siellä luuhaa. Kumpikin minua jututtaneista poliiseista sivuutti asia täysinSopiva lasti pakuun kaksi pyörää, eikös Espoon suunnalta ollut yksi Kottarainenkin häipynyt juuri. Perkele sentään, luulisi satamassa viranomaisten voivan vilkaista pakujen sisään vai onko se laissa kielletty kun on kyseessä EU-maan rekisterissä oleva auto?![]()
![]()
Olisit sanonut että se ajoi ylinopeutta.Eipä viranomaisia tunnu kiinnostavan ne pakettiautot. Eivät noteeranneet mitenkään asiaa kun minulta vietiin pe-la välisenä yönä prätkä ja kerroin nähneeni pari yötä aikaisemmin virolaisen Viton olleen parkissa prätkäni vieressä ja joka lähti haipakkaa karkuun kun menin lähemmäs katsomaan että mitäs se auto siellä luuhaa. Kumpikin minua jututtaneista poliiseista sivuutti asia täysin![]()
Eivät kyselleet mitään tuntomerkkejä vaikka niitä olisin pystynyt kertomaan (musta, karjapuskuri ja astinlaudat, pyöreät lisävalot, rekisterinumeron alkuosan jne.) eivätkä ylipäätään tuntuneet kumpikaan edes kuulleen koko asiaa. Olkoonkin että pyörääni ei välttämättä viety samalla pakulla. Luulisi silti että asia olisi edes johonki kirjattu ylös mutta ei.
Eiköhän se ole toi teho/paino suhde,harvemmin oon kuullut että nostaisivat jonkun Gold Wingin tai HD,n pakuunMistä päin espoota?
Mikä siinä on, että noi R1:set tuntuu häviävän aika tehokkaasti...?
tai hinta/painosuhde näiden rosmojen tapauksessaEiköhän se ole toi teho/paino suhde,harvemmin oon kuullut että nostaisivat jonkun Gold Wingin tai HD,n pakuunMistä päin espoota?
Mikä siinä on, että noi R1:set tuntuu häviävän aika tehokkaasti...?![]()