• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Rookie vauhtista ajeluseuraa Helatorstaina 2.6.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mänä
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nii justiinsa !

Jos joku osaa / haluaa, niin otsikon saa muuttaa enemmän sopivaksi.

Emmää osaa
nixweiss.gif

Taas pitää toistaa tämä sama:
Tämä EI ole PK-rookie ajelu

eli ei mitään tekemistä "Viime vuotisen" sen ja sen ajelun kanssa... Tämä nyt tuli nimettyä vähän liian samalla tavalla, eli kyseessä on rookie ajot Helatorstaina pääkaupunki seudulta. Tämä oli sanottu jo tuolla aikaisemmin ja sanotaan nyt tässä taas.
Yhteistä on se että nimitys "rookie" suuntaa kohderyhmän vähemmän ryhmäajoa (& mahdollisesti mopoilua muutenkin) harrastaneille. Todennäköinen osanottajiksi osuu samankaltaisia kuskeja kuin viime vuoden PK-Rookielle...

Erona se kuka vetää letkaa, ei kai juuri muuta?
nixweiss.gif

Olisin voinut jättää kommentoimatta, mutta ihmettelen näitä tulisilla hiilillä hyppimisiä miten nimetty ja kuka "järjestää", kun kuitenkaan millään ajelulla ei virallista järjestävää tahoa ole...

Tässä vähän homman mielekkyyttä itsekin ihmettelen, meinasin vaan lähteä torstaina vähän pidemmälle lenkille, matkavauhtina myös aloitteleville motoristeille sopiva.

Tuumasin sitten itsekseen, että haluaiskohan joku muukin lähteä valmiiksi mietityille mutkille.
nixweiss.gif

That´s it. Ei nyt tehdä tästä liian hankalaa...

Olkoon otsikko sitten vaikka: Rookie vauhtista ajeluseuraa Helatorstaina 2.6.

Voi kerpeles... teen nyt sit kuitenkin viimehetken perumisen.

Sorry OT, mutta...

Olin tossa reilu tunti sitten kotilolla kolarissa ja meni lähipäivien järjestelyt totaalisesti sekaisin, kun kotilo on nyt kulkukelvoton
bawling.gif

Ja olen mä hieman järkyttynytkin. Varsinkin kun yhteenotto tuli kakspyöräsen kanssa. Stoori on lyhyesti sellainen, että lähestyin liikenneympyrän edessä olevaa suojatietä, kun mopo (siis oikea mopo eli 50cc) pamahti vasempaan kylkeen ja kuski sivuikkunaan/tuulilasiin. Mitään en ehtinyt tekemään. Onneksi mulla ei ollut vauhtia ja jalka oli jo valmiiksi jarrulla, niin sain sentään stopattua heti, enkä ajanut kotilon eteen lentäneen kuskin päältä. (Jos toi selitys oli huono, niin sanottakoon, että minä olin syytön sekä poliisin että mopoilijan mielestä).

Tärkeintä kuitekin on, että mopoilijalle ei käynyt sen pahemmin. Vauhtia mopolla oli riittävästi, mutta oli tuuria matkassa. Lanssissa hieman paikkailivat ja suosittelivat kuvauttamaan ranteen. Mopo tietty meni solmuun, mutta siinäkin oli kuulemma kasko (pojan isä kertoi, että otti kaskon, kun on just uusi kortti pojalla).

Nähtäväksi jää, kauanko mun kotilo on pajalla (ovi, lokari, konepelti, maski, etuspoileri...).

Nyt otan oluen ja mietin, mitä voisin jatkossa tehdä paremmin...

Voi kerpeles... teen nyt sit kuitenkin viimehetken perumisen.

Sorry OT, mutta...

Olin tossa reilu tunti sitten kotilolla kolarissa ja meni lähipäivien järjestelyt totaalisesti sekaisin, kun kotilo on nyt kulkukelvoton
bawling.gif

Ja olen mä hieman järkyttynytkin. Varsinkin kun yhteenotto tuli kakspyöräsen kanssa. Stoori on lyhyesti sellainen, että lähestyin liikenneympyrän edessä olevaa suojatietä, kun mopo (siis oikea mopo eli 50cc) pamahti vasempaan kylkeen ja kuski sivuikkunaan/tuulilasiin. Mitään en ehtinyt tekemään. Onneksi mulla ei ollut vauhtia ja jalka oli jo valmiiksi jarrulla, niin sain sentään stopattua heti, enkä ajanut kotilon eteen lentäneen kuskin päältä. (Jos toi selitys oli huono, niin sanottakoon, että minä olin syytön sekä poliisin että mopoilijan mielestä).

Tärkeintä kuitekin on, että mopoilijalle ei käynyt sen pahemmin. Vauhtia mopolla oli riittävästi, mutta oli tuuria matkassa. Lanssissa hieman paikkailivat ja suosittelivat kuvauttamaan ranteen. Mopo tietty meni solmuun, mutta siinäkin oli kuulemma kasko (pojan isä kertoi, että otti kaskon, kun on just uusi kortti pojalla).

Nähtäväksi jää, kauanko mun kotilo on pajalla (ovi, lokari, konepelti, maski, etuspoileri...).

Nyt otan oluen ja mietin, mitä voisin jatkossa tehdä paremmin...
Missä tuo tapahtui?

Espoossa Leppävaaran huitteilla. Mäkkylän puistotien/ruutikadun ympyrä. Saankos udella, miksi kysyt?

Espoossa Leppävaaran huitteilla. Mäkkylän puistotien/ruutikadun ympyrä. Saankos udella, miksi kysyt?
Siskon poika sai tänään mopon alle ensimmäistä kertaa. tosin kivenlahti/nöykkiön suunnalla.

Ei sen ihmeempiä. Ja onhan niitä mopoja paljon liikkeellä. Siskon miehen kanssa juurikin puhuttiin tuosta kaskon tarpeellisuudesta, jotenkin vain tuli sellainen "tunne": ei helv...ti, hetikö?
Siksi.

eli ei mitään tekemistä "Viime vuotisen" sen ja sen ajelun kanssa... Tämä nyt tuli nimettyä vähän liian samalla tavalla, eli kyseessä on rookie ajot Helatorstaina pääkaupunki seudulta. Tämä oli sanottu jo tuolla aikaisemmin ja sanotaan nyt tässä taas.
Ihme piipitystä...

melko pitkältä tuntuu 400 km ajella näin vanhasta ja näillä bensan hinnoilla huvikseen. seku kuhan höpötin, en ole lähössä. piti mennä pankkiin, mutta onki vissiin joku helapäätorstai, voi persiö.

Ihme piipitystä...
Onhan se tärkeä tietää kuka järjestää, ettei ainakaan orgin virallinen ajo ole....ei helkkari...

Samaa mieltä piipityksestä.
biggrin.gif

Ihme piipitystä...
Onhan se tärkeä tietää kuka järjestää, ettei ainakaan orgin virallinen ajo ole....ei helkkari...

Samaa mieltä piipityksestä.  
biggrin.gif
+1
eek.gif

Rauhoitetaan tämä, keikka ajettu, oli virallista tai ei
tounge.gif

375 km. tuli omaan mittariin ja ainakin itellä oli ihan kivaa
biggrin.gif

ps. kukaan ei kaatunut.

hyvä reissu ja paljon "yleisöä" . Vauhti oli sopivan leppoisaa ja maisemien katseluun soveltuvaa.

Mieleen painui erityisesti yhdistelmä pilkkihaalarit ja pyöräilykypärä.

-janne-

Back