Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä olen kuvitellut, että letkasta tuleva meteli olisi sitä luokkaa että elukatkin alkaisivat sitä vähän jo väistelemään.p.s. ~20min before the stop at the petrol station in Mäntsälä deer? crossed the road just in front of me ~2-3m. Luckily it was fast enough...uhh
Juurikin, tässä se on lyhyesti ja ytimekkäästi. Letkassa "koheltaminen" vaarantaa myös muut mukana olevat. Turhien riskien ottaminen on vaan aivan typerää, liikenteessä kun niitä pyörän kanssa on muutenkin. Joskus kylläkin omatunto soimaa, silloin joutuu torumaan itseäkin, pakko lohdutta itseä "älä tee niin kun minä teen, tee niin kun minä sanon" No yritetään kuitenkin kaikki ajaa turvallisesti ja nautiskellen mukavista mutkapätkistä.sanoi:Ja tuosta "saarnaamisesta".... itsensä ja kaikkien muidenkin parhaaksihan se vaan on
Lisää mököpönttöjä vaan, niin saadaan tämäkin harrastus hankalammaksi tulevaisuudessa...Eihän tämmösillä noviiseilla ole mitään putkia (vielä?) vaihdettu....Ehkä pitäisi ? Tuo kovan äänen "turvavaikutus" on mulle uusi aspekti, siis vaikka ohittaessakin autoilija kuulee... Aiemmin ajattelin vaan (ja aattelen vieläkin
) että ykkösasia on miehekkäältä kuulostavat äänet, ja kakkosena joku muka-tehon lisäys.![]()
![]()
Juu, OooTeeta taitaa olla...Jotenkin musta tuntuu et "mökä putket" tässä yhteydessä on off topick juttu...