• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Rookie letka Myllykukko Nurmijärvi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Kovaa kysyntää saanut "Rookie letka" starttaa taas. Lähtöpaikka on Myllykukko Nurmijärvellä. 31.7.2008 klo 17.45 pyritään pääsemään liikkeelle, normaali Pk-letkan lähdettyä. Reitti tulee olemaan vaihtelevaa mutka tiestöä, kohtaamme jossain vaiheessa normaali letkan "välikahvien" merkeissä, jonka jälkeen jatkamme omaa reittiä ja tapaamme samassa paikassa päätöskahvien merkeissä ABC järvenpäässä uudelleen toisen letkan.
Ennen lähtöä pidetään pikainen "priiffaus" letkassa ajamisen saloihin.

Ennen lähtöä huomiotavia asioita
-Täytä tankki
-Tyhjennä rakko

MYLLYKUKKO

Myllykukko löytyy Hämeenlinnan moottoritien ja vanhan hämeelinnantien välistä, Nurmijärven liittymän kohdalta.

moottorpyörä.org -sivustojen kautta esitetty kutsu tulla ajelemaan yhdessä, tarkoittaa sitä että tämä ei ole järjestetty ajotapahtuma, jossa ajotapahtuman vastuu olisi kutsujalla. Jokainen osallistuja noudattaa yleisiä liikennesääntöjä, kuten hänen ajolupansa oikeuttaa. Tarpeettomien riskien välttämiseksi noudatetaan normaaleja turvallisen ajon menetelmiä.

Pitääkin varmaan hyppää tämän letkan matkaan , kun tämmönen aloittelija vielä olen
biggrin.gif

Ja mulla niiiiin aikainen herätys perjantaiaamulla ettei pääse tulemaan.  
bawling.gif

Olispa ollu tää ajelu viikon päästä...tai kahden... sit ois lomalaisellakin aikaa.  
tounge.gif

Näitä rookie-ajoja kun oon yrittäny kyttäillä jotta pääsis kokeilemaan.

Voisinkin lähteä tämän letkan mukaan ja voin vaikka ilmoittautua samalla vapaaehtoiseksi peräpään valvojaksi jos passaa
wink.gif
.

Huomiseen... ja vielä hellettä luvassa
buttrock.gif
.

Ja mulla niiiiin aikainen herätys perjantaiaamulla ettei pääse tulemaan.  
bawling.gif

Olispa ollu tää ajelu viikon päästä...tai kahden... sit ois lomalaisellakin aikaa.  
tounge.gif

Näitä rookie-ajoja kun oon yrittäny kyttäillä jotta pääsis kokeilemaan.
Nämähän on siitä mukavia ajeluita että tuolta saa lähteä keskenkin pois - ei tarvitse loppuun asti olla jos ei pysty/halua/jaksa.

Muistaa vaan kertoa aikeistaan ettei etsitä kadonneita turhaan
smile_org.gif

Hmm, löytäisinköhän mä itteni kotiin jostain lenkin keskeltä...
Järvenpäästä sentään osaisin kotio  
tounge.gif

Tiukkaa tekee että tohon 17.30 jälkeen olisin Nurmijärvellä mut taidanpa tulla jos vaan ehdin töistä.

Elkää turhaan ootelko, mun duunin päättymisaika on aika venyvä käsite ja valitettavasti vaan sinne pidemmällepäin  
blush.gif

sanoi:
Hmm, löytäisinköhän mä itteni kotiin jostain lenkin keskeltä...
Järvenpäästä sentään osaisin kotio

Ole huoletta, kyllä osaat. Kerrot etukäteen mihin aikoihin sun tarvii lähteä, niin katson sit reitiltä semmoisen kohdan mistä on sut helppo opastaa kotiin päin.

Mä tuun... jos vaan löydän perille pyörtymättä helteessä  
wink.gif

katotaan sitä kotiinlähdön aikaa sit ku on joku arvio siitä miten kauan menee koko lenkin ajamiseen...

062802moto_prv.gif

Pxu ilmoittautui privana mulle ja aikoi tuoda kaverin mukanaan, tällä kohtaa taitaa mennä sit "pitkämatkalaisen" palkinto tohon suuntaan, kaveri kun on liettuasta .... no "rookie letkojen" maine on levinnyt kauemmaksi kun ihan heti olis arvannut.
tounge.gif

Kiitoksia kaikille seurasta, ilma oli tosi mahtava ja täysin tuntemattomia reittejä tuli ajeltua. Seuraavan kerran tulen mukaan ehkä joskus kaukana tulevaisuudessa muutaman (kymmenen)tuhannen kilsan jälkeen. Muuten saapi perustaa "etanaryhmän"  
wink.gif

Erityiskiitos Rimmonille ja Jassulle. Toivottavasti loppulenkillä tauon jälkeen sai mennä vähän lujempaa.

Kiitos ja anteeksi  
blush.gif

Pxu ilmoittautui privana mulle ja aikoi tuoda kaverin mukanaan, tällä kohtaa taitaa mennä sit "pitkämatkalaisen" palkinto tohon suuntaan, kaveri kun on liettuasta .... no "rookie letkojen" maine on levinnyt kauemmaksi kun ihan heti olis arvannut.  
tounge.gif
Höhöö.
biggrin.gif

Nyt on pakko tunnustaa -ehkä kaikkien pettymykseksi- että ei se sittenkään ihan tätä tapahtumaa varten Liettuasta asti matkustanut, vaan asustaa kyllä hiukka lähempänä.
tounge.gif

Mutta kumpikin oltiin sitä mieltä, että kannatti tulla !
bowdown.gif

Kovasti kiitoksia ihanista mutkateistä ja sopivasta vauhdista, ykkösryhmän mukaan ei kyllä tulis lähdettyä, joten hienoa kun viitsitte !

smile_org.gif

Kiitoksia kaikille seurasta, ilma oli tosi mahtava ja täysin tuntemattomia reittejä tuli ajeltua. Seuraavan kerran tulen mukaan ehkä joskus kaukana tulevaisuudessa muutaman (kymmenen)tuhannen kilsan jälkeen. Muuten saapi perustaa "etanaryhmän"
wink.gif

Erityiskiitos Rimmonille ja Jassulle.

Kiitos ja anteeksi
blush.gif
Ei sun tarvitse kymmeniä tuhansia kilometrejä odottaa, uskoisin että 1 ratapäivä koulutusryhmässä tai muutama ajokerta mutkateillä jonkun osaavan kaverin opastuksessa antaa luottamusta itseensä ja pyörään sen verran että mutkaan saadaan jo pikku kallistusta ja sitä mukaa sitä varmuuttakin peliin. Nopeus tulee sitten itsestään. Lähtökohtana sujuvaan letka-ajoon voisi sanoa että suunnilleen rajoitusten mukaan kun pääsee reittiä läpi niin pysyy porukassa oikein mukavasti
smile_org.gif

sanoi:
Toivottavasti loppulenkillä tauon jälkeen sai mennä vähän lujempaa.

Loppulenkistä rookie-ryhmä kutistui alle 10 pyörään, meno oli todella tasaista ja vauhtiakin oli sopivasti. Harvoin olen itseasiassa ajanut noin tasaisen jengin perillä.

Back