• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Rookie/aloittelijoiden Pk-miitti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Topicci josta idea lähti

Tämä miitti/ajelu on tarkoitettu aloitteleville/vähän ajaneille motoristeille. Tule ajoissa paikalle, käymme letkassa ajon tärkeimmät asiat ennen lähtöä lävitse, jotta saamme letkan pysymään kasassa ja mukavan letka-ajo kokemuksen kaikille. Pari asiaa kuitenkin jo nyt etukäteen jotta niitä ei tarvitse lähtö tohinassa enää hoidella.
1. Täytä tankki
2. Tyhjennä rakko

Rohkeasti kannatta kysyä asioita ennemmin kun jäädä miettimään pienenssä päässään. Letkan vauhti tullaan pitämään sellaisena että kaikki pysyvät varmasti mukana.
Nyt on helppo lähteä uutena mukaan, sillä niin on kaikki muutkin uusia.  
tounge.gif

Mutka-ajo terveisin RIMMON

Aha, no mahtuuks tällanen jol on rakko täys ja tankki tyhjä mukaan
biggrin.gif
...vitsi vitsi...

Mä voin huoletta pitää sitä perää ja katella, jottei kukaan livahda "pissitauolle"
biggrin.gif

Editän sen verran, et siks vikana, kun kukaan ei haluu ajaa mun peräs -> "melusaastetta"
biggrin.gif

Mä voin kattoa sun perää.. perääsi...
...ajella näköyhteyden päässä jolloin äänet ei haittaa.

...no siis sillein turvaväliä pitäen...

PRKL!
blush.gif

biggrin.gif

Jep hyvä idea. Kortti huimat 2 viikkoa ollut mutta tota ryhmäajoa vois tulla treenaa kun tuottaa jo vaikeuksia kaverin kanssa kahestaan ajella
biggrin.gif
Muuten kyllä liikenteessä pärjää hyvin

Nojotta.

Tuonnehhan voisi vaikka päräyttää paikalle.
Aina meinannut tulla näihin ajoihin mukaan, mutta uutena vähän "ujostelee"
Jos nyt rohkaisisi mielensä ja aikuisten oikeasti lähtisi mukaan.
tounge.gif

062802moto_prv.gif

Mukana, jos kelit yhtään sallii!
Voiks tosta Petikon ABC:stä erehtyä, meinaan suoraan ei pamahda mieleen missä moinen mesta ees on...
Kyllä varmaan löytyy, mut ettei oo mitään mahdollisuuksia ryssiä ja olla kilsan päässä olevalla toisella huoltamolla tms?

edittiä: nii toi ABC on nykysin siel "montussa"... eli piilossa.

No voi.. itku.

Mulla onpi iltavuoroviikko tyässä , ei pääse mukaan.

Kaippa näitä tulee lisää
nixweiss.gif
tuleehan , jooko !

Pitäkee hauskaa ja ajakee varovasti.

(pyörä vasta kax ja puol viikkoo alla , eikä kilsoja kuin hiukan yli 1200 km )

Mukana, jos kelit yhtään sallii!
Voiks tosta Petikon ABC:stä erehtyä, meinaan suoraan ei pamahda mieleen missä moinen mesta ees on...
Kyllä varmaan löytyy, mut ettei oo mitään mahdollisuuksia ryssiä ja olla kilsan päässä olevalla toisella huoltamolla tms?

edittiä: nii toi ABC on nykysin siel "montussa"... eli piilossa.
Kehä III, myyrmäen ja martinlaakson liittymän kohdalla. Martinlaakson voimalaitos "komeilee" toisella puolella kehää.

j .. o .. o ..

Jos .. mäki .. koittaisin .. päästä .. paikalle .. moikkaa .. porukoita ..

Ajamaan .. ei .. kerkee .. lähtee ..

Back