Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä taas lasken lasinpesunesteet kaikkien persessä roikkuvien naamalle, jos olen autolla liikkeellä.Mä ainakin roikun hidastelijoiden perässä aivan takapuskurissa, jos en ohi pääse. Ajelis etanat ja nopeusmittarin ylitarkat kyttääjät joukkoliikenteellä/taxilla, jos eivät kykene ajamaan sujuvaa nopeutta.
Eikö ennemmin kannattaisi ajaa mahdollisimman oikealla, näyttää kenties vilkkua, että mene ohi?Minä taas lasken lasinpesunesteet kaikkien persessä roikkuvien naamalle, jos olen autolla liikkeellä.Mä ainakin roikun hidastelijoiden perässä aivan takapuskurissa, jos en ohi pääse. Ajelis etanat ja nopeusmittarin ylitarkat kyttääjät joukkoliikenteellä/taxilla, jos eivät kykene ajamaan sujuvaa nopeutta.
Jos on niin saatanan tyhmä, ettei ymmärrä olla roikumatta perässä niin lasinpesunesteet tulee naamalle.Eikö ennemmin kannattaisi ajaa mahdollisimman oikealla, näyttää kenties vilkkua, että mene ohi?Minä taas lasken lasinpesunesteet kaikkien persessä roikkuvien naamalle, jos olen autolla liikkeellä.Mä ainakin roikun hidastelijoiden perässä aivan takapuskurissa, jos en ohi pääse. Ajelis etanat ja nopeusmittarin ylitarkat kyttääjät joukkoliikenteellä/taxilla, jos eivät kykene ajamaan sujuvaa nopeutta.
On niin mukava ajella muualla, esim. jo Ruotsissa, missä tupeksijat antavat tilaa, eivätkä pyri hidastamaan liikennettä, estämään ohituksia ja vielä lapsellisesti ruiski jotain pesunesteitä...
Kuulostat kyllä kieltämättä nimimerkiltäsi.
Niinhän se tuulen suuntakin saattaa muuttua yllättäenPS: Miksiköhän toisina päivinä sitä ei kestä yhtään mitään liikenteessä provosoitumatta ja tekis mieli potkasta jokasta kotiloa kylkeen, kun tulevat ajonautintoani häiritsemään käyttämällä samaa maantietä itsen kanssa ... sitten taas toistaalta on päiviä, jollon ei mikään hetkauta...
No tohon nesteiden ruikkimiseen on vaihtoehto. Kaksikin.Jos on niin saatanan tyhmä, ettei ymmärrä olla roikumatta perässä niin lasinpesunesteet tulee naamalle.Eikö ennemmin kannattaisi ajaa mahdollisimman oikealla, näyttää kenties vilkkua, että mene ohi?Minä taas lasken lasinpesunesteet kaikkien persessä roikkuvien naamalle, jos olen autolla liikkeellä.Mä ainakin roikun hidastelijoiden perässä aivan takapuskurissa, jos en ohi pääse. Ajelis etanat ja nopeusmittarin ylitarkat kyttääjät joukkoliikenteellä/taxilla, jos eivät kykene ajamaan sujuvaa nopeutta.
On niin mukava ajella muualla, esim. jo Ruotsissa, missä tupeksijat antavat tilaa, eivätkä pyri hidastamaan liikennettä, estämään ohituksia ja vielä lapsellisesti ruiski jotain pesunesteitä...
Kuulostat kyllä kieltämättä nimimerkiltäsi.
Jos ei ole täysin tumpelo niin 2-pyöräisellä kyllä pääsee ohi, eikä täydy roikkua autojen perseissä. Onko sinulla ongelmia päästä autoista ohi, ainakin kuullostat siltä?
Luulisi täysijärkisen ihmisen ymmärtävän, ettei toisen ajoneuvon perässä roikuta. Liikenteessä saattaa olla joku kuka vittuuntuu siitä tosissaan ja tekee äkkijarrutuksen "väistääkseen tielle tulossa olevaa peuraa". Sitten olet mopoinesi auton perseessä.
Sitten sun varmaan pitää muuttaa Ruotsiin, kun siellä kerran kaikki on paremmin. Sielläkään ei muuten liikenne toimi enää niin hyvin kuin 10 vuotta sitten.
Sinäkin varmaan näytät "logoltasi", koska käytöksesi liikenteessä on ainakin sen mukaista.
Mulle on aivan sama millä vekottimella siellä persiissä roikutaan. Toki jos takana on pyörä, joka on selvästi hakemassa ohituspaikkaa, niin säästän pissapojan nestettä mahdollisimman kauan. Mutta jos muuten vaan roikuskelee, niin pesen kyllä lasin silloin kun tarve sitä vaatii, enkä ymmärrä miten tuo liittyy liikenteen tukkimiseen?No tohon nesteiden ruikkimiseen on vaihtoehto. Kaksikin.
1. Pysyt poissa tukkimasta liikennettä
2. Annat tietä.
Et oo varmaan ajanu just karhennetulla mutkaisella soratiellä?Ei o viel koskaan auto päässy mopon perseeseen roikkumaan.