• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Rodamotosta kuuluu kummia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Viski
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mitähän siellä oikein on tekeillä. Tälläinen viesti tuli sieltä...

<table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="0" cellspacing="0"><tr><td>Koodi esimerkki </td></tr><tr><td id="CODE">
I would like to inform you that all orders made to our company from 15th of July 2006 through Mr. A*******o R*******z will not have effect.
[/QUOTE]

No siellä on varmaan yksi äijä vaihtanut firmaa/saanut kenkää ja toinen tullut tilalle. Toisten ihmisten sähköpostejahan ei sivistysmaissa lueskella.

Mitähän siellä oikein on tekeillä. Tälläinen viesti tuli sieltä...

<table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="0" cellspacing="0"><tr><td>Koodi esimerkki </td></tr><tr><td id="CODE">
I would like to inform you that all orders made to our company from 15th of July 2006 through Mr. A*******o R*******z will not have effect.
[/QUOTE]
Joo, mulle tuli sama viesti kun kyselin hintatietoja renkaista pari viikkoa sitten.

Laitoin tänään uuden kyselyn menemään...
Toivottavasti vastaavat pian.

Edit: Vastaus tuli melkein samantien.
Adolfo laittoi niin hyvän tarjouksen, että melkein pakko tilata
smile_org.gif

Ohessa maksut postikuluista:
>>Shipment to Finland:
>>
>> 1-2 tyres 40 EUR
>> 3-6 tyres 60 EUR
>> 7-10 tyres 74 EUR
>> 11-20 tyres 105 EUR
>> 21-30 tyres 140 EUR
>> 31-40 tyres 190 EUR
>> 41-50 tyres 230 EUR
>> 51-60 tyres 280 EUR
>> 61-80 tyres 370 EUR

Olen tilannut 5 rengasta sähköpostitse, mutta 3 lähettämäni kyselyviestinkään jälkeen ei ole tullut tilausvahvistusta eikä laskua. Tarjoukset kyllä tulivat.. Alejandro takas!!

.. Alejandro takas!!
Nii just. Alejandro hoisi asiat paremmin. Siltä tuli ainakin mulle vastaukset nopeesti ja toimituksetkin meni aina ok.

Tää uus jamppa ei oo jaksanut vastata, vaikka kolme kertaa oon hintoja kysellyt. Tai vastas se ekaan meiliin, tosin 2-3 viikkoo kesti sen ekan vastauksenkin saaminen. Kun kyselin sitten lisätietoja niin ei sitten enää vastattukaan. En jaksa enää kysellä vaan hommaan jatkossa renkaat muualta.

Hyvin toimi homma Adolfon kanssa. Itse asiassa paremmin kuin edeltäjänsä kanssa.

Adolfo kyseli tilauksen perään miten haluan maksun hoitaa. Kumit tuli parissa viikossa tilauksesta, kun maksoin EU-rahasiirrolla.

Kumit edelleen todella halpoja. Ainakin siis ratakumit. Toimituskulut nousseet muutaman euron mutta ei merkittävästi. Rodamoton hintojen kanssa ei pysty edelleenkään muut kilpailemaan, pyöritetään niitä lukuja miten päin tahansa. Toimitusvarmuus meikäläisen kohdalla ollut toistaiseksi 100% riippumatta sales managerista.

Hyvin toimi homma Adolfon kanssa. Itse asiassa paremmin kuin edeltäjänsä kanssa.

Adolfo kyseli tilauksen perään miten haluan maksun hoitaa. Kumit tuli parissa viikossa tilauksesta, kun maksoin EU-rahasiirrolla.

Kumit edelleen todella halpoja. Ainakin siis ratakumit. Toimituskulut nousseet muutaman euron mutta ei merkittävästi. Rodamoton hintojen kanssa ei pysty edelleenkään muut kilpailemaan, pyöritetään niitä lukuja miten päin tahansa. Toimitusvarmuus meikäläisen kohdalla ollut toistaiseksi 100% riippumatta sales managerista.
Terve, olisko sulla tuoretta esimerkkiä ratarenkaiden hinnoista? Itse olin hieman siinä ymmärryksessä että Rodamoto on nostanut aika reippaasti hintoja viime aikoina
nixweiss.gif

CIRCULAR LETTER 31/08/06 – NEW PRICE LIST

Dear Sirs,

Our company would like to inform that we have available our new pricelist.

All orders we receive from 06/09/06 will be processed with the new pricelist.

B. Regards,

Adolfo Rey-Seijo

RODAMOTO

www.rodamoto.net

tres@rodamoto.net

Tel: 0034 902 105 266

Fax: 0034 986 247 790

Samma här, mutta suoraan sanottuna ilmoitus vaikuttaa vähän hölmöltä. Ovatkohan hinnat laskeneet vai nousseet ja missä se hinnasto on? Kait pöytälaatikossa vai ovatko kenties ihan pc:ssä eli pahvi compuutterissa (kortistossa)?

Sama tuli mullekkin. Hinnat on tietenkin nousseet kun eivät voi samassa mailissa sitä hinnastoa laittaa. Olisko joku testi meneillään paljonko Suomi-poika todella alkaa maksamaan renkaista.
biggrin.gif

Ja kappas eilen oli DHL:n kirje tupsahtanut kotiin missä oli saapumisilmoitus renkaista. Ja arvatkaas vaan onkos renkaat jo hommattu muualta?
veryangry.gif

Renkaat tuli ilman mitään vahvistusta / kuittausta tilauksesta
crazy.gif
jotenka ajattelin että ei niitä sieltä tuu.... VÄÄRIN MENI!

Onkos muille käyny näin?

Njoo, katselin tuota gixerin nimen alla ollutta #60, ja päättelin, että kyseessä ei varmaankaan ole ainoastaan yksi setti. Lisäksi laskeskelin tuo ilmoitettu hinta + EUR 10 per rengas rahteihin. Eikö tuo ratarengas tjsp myy metritavaranakin melkein tuohon hintaan? Säästyy kaikelta häsläykseltä ja saa varmasti sitä mitä haluaa.

Noissakin kannattaa tehdä kimppatilauksia ja kilpailuttaa toimittajia. Eivätkä ne renkaat vanhene jos ne seisovat vuoden varastossa. Saa olla aika lauslehto jos huomaa eron.

Back