Uusi myyjä (Adolfo) on kiinni saatu. Ensin ei vastannut mailiin, mutta kun soitin heille niin nainen toisessa päässä lupasi vastauksen seuraavana päivänä. Mailiini tulikin sitten vastaus. Olin tilamaassa satsia renkaita jälleen kerran. Ainoa mikä tökki oli se että hinnat olivat nousseet 17-21% riippuen renkaasta. Esim. Diablo 180/55ZR17 oli nyt 143€ kun aikaisemmin sama rengas maksoi 121,80€. Eihän tuo ole mikään ryöstöhinta vieläkään, mutta kimppatilaus ei enään kannate. Samaan hintaan kun saa yksinkin tilattua Diabloa esim. Saksasta.
Oli meilläkin Rodamoton kanssa viimeksi virheitä toimituksessa, mutta aikani kun jaksoin Alejandroa pommittaa maililla, faxilla ja puhelimella niin hoitivat virheensä.
Summasummarum: Alkaa olemaan liian työläs paikka tilata renkaita. Ennemmin ostan renkaani jatkossa paikasta jossa homma toimii. Katotaan tuleeko sellaista diileriä vastaan jolla kiinnostaa / on mahdollista toimittaa kimppatilauksessa edullisemmin renkaita. Olen pari rengasta ostanut myös .orgin shopista.
Oli meilläkin Rodamoton kanssa viimeksi virheitä toimituksessa, mutta aikani kun jaksoin Alejandroa pommittaa maililla, faxilla ja puhelimella niin hoitivat virheensä.
Summasummarum: Alkaa olemaan liian työläs paikka tilata renkaita. Ennemmin ostan renkaani jatkossa paikasta jossa homma toimii. Katotaan tuleeko sellaista diileriä vastaan jolla kiinnostaa / on mahdollista toimittaa kimppatilauksessa edullisemmin renkaita. Olen pari rengasta ostanut myös .orgin shopista.