• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Rodamoto kimppaa pk-seudulla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja premier
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Moro,

Pitäis saada setti pilot power 2CT:tä nopeesti, mutta rodamotolla ei onnistu näemmä tilaus nordean mastercardilla. Oisko jollakin jonkun toisen pankin kortin omaavalla kiinnostusta tilata kimpassa postikuluja säästääkseen ja jotta saisin ite renkaat
biggrin.gif
Niin ja tällä on kiire. Tilaus pitäis saada sisään mielellään jo huomenna.

Tilaa Rengas-onlinesta. Voi maksaa suoraan niiden Suomalaiselle tilille ja eikä tule postikuluja olleskaan.

Linkki

Edit:lisätty linkki.

Myöhästyit vähäsen... Eilen lähti meidän tilauksen renkaat tännepäin epsanjasta.

Niin mulla ois tuossa varastossa 500km ajetut 2CT:t  
biggrin.gif

Vaihdoin just Supercorsat tänään alle.

Myöhästyit vähäsen... Eilen lähti meidän tilauksen renkaat tännepäin epsanjasta.

biggrin.gif

Niin ja unohdit mainita, että siitä 400km radalla
biggrin.gif
Ei ajettu radalla kuin 4 settia apparalla...
tounge.gif
eli kumit on ku uudet... myyn sit ne sulle jos et mistään muualta saa rinkuloita. Tripleekö kumit on tulossa?

biggrin.gif

Niin ja unohdit mainita, että siitä 400km radalla
biggrin.gif
Ei ajettu radalla kuin 4 settia apparalla...
tounge.gif
eli kumit on ku uudet... myyn sit ne sulle jos et mistään muualta saa rinkuloita. Tripleekö kumit on tulossa?
Joo. Täytyy nyt elää sen mukaan, että pyörä on ajossa loman alkaessa. 2,5 viikkoo siis aikaa...

Toimii siellä Mastercard myöskin, se varmennussysteemi vaan kusee jotenkin. Itse koitin ensin odotella, toisen kerran kun koitin löytyi jossain vaiheessa teksti tyyliin "Paina tästä jos mitään ei tapahdu", ennen varmennustako se sitten oli. Sieltä meni sitten tiedot läpi (luultavasti suojaamattomina kylläkin
tounge.gif
).

Toimitus ei kyllä ollut "pikainen", olikohan 18 vrk ku kesti tulla. Stanan DHL.
lookaround_orig.gif

Toimii siellä Mastercard myöskin, se varmennussysteemi vaan kusee jotenkin. Itse koitin ensin odotella, toisen kerran kun koitin löytyi jossain vaiheessa teksti tyyliin "Paina tästä jos mitään ei tapahdu", ennen varmennustako se sitten oli. Sieltä meni sitten tiedot läpi (luultavasti suojaamattomina kylläkin
tounge.gif
).

Toimitus ei kyllä ollut "pikainen", olikohan 18 vrk ku kesti tulla. Stanan DHL.
lookaround_orig.gif
Joo. Firefoxissa ei tullu tota vaihtoehtoa ollenkaan, mutta Safarilla tuli. Jätin sit suosiolla securecodet väliin ja pistin vaan sen et skipataan. Saa nähä miten menee
nixweiss.gif

Back