• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Rocket jalkatapit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
confused_orig.gif

Siinä tapauksessa varmaan kääntyillään mutkien mukaan?
nixweiss.gif
Ja otetaan mutkatielläkin luulot pois "oli sit busa tai muu". Jep jep puhaltimella saa rocketista rataohjuksen kaiken muun lisäksi. Ensi kesänä juoksen satasen alle 10 s, koska ostin piikkarit. Jos löydän jostain nappularenkaat roksuun ajan ensi vuonna Päijänneajon ja voitan. Bileet on Jyväshovissa. On siitä moneksi se oli sairaan hyvä ostos  
sport05.gif
Miten voi äijä olla noin hukassa ja pihoilla kuin lumiukko....
Lue ja ymmärrä lukemasi,niin heitto aukenee sullekkin ilman otsasuonten pullistumista....no,niin helpottiko??

oho, ompa taistelu, R3-Jar.. onko sulla hieman hiljaista tuolla ylhäällä... Olen pahoillani siitä että ,lelut on sulta viety nuorena..

pftroest.gif

seuraavaksi kun rakennan Ducatista Customin , niin teen sen sitte sun ohjeiden mukaan
033102bebe_1_prv.gif

Ja ihan vain tiedoksi: teemana oli parantaa ajo-ominaisuuksia , ja siinä onnistuin yli odotusten, ja tuo mutka polku ei nyt ole juurikaan ongelmia tuottanut.. mutta kiitos sinulle mielipiteestä, se toki on foorumin tarkoitus.

mutta minusta mielipiteesi ja ilmaisutaitosi on lähinnä ville 5 vuotiaan tasolla.

confused_orig.gif

Siinä tapauksessa varmaan kääntyillään mutkien mukaan?
nixweiss.gif
Ja otetaan mutkatielläkin luulot pois "oli sit busa tai muu". Jep jep puhaltimella saa rocketista rataohjuksen kaiken muun lisäksi. Ensi kesänä juoksen satasen alle 10 s, koska ostin piikkarit. Jos löydän jostain nappularenkaat roksuun ajan ensi vuonna Päijänneajon ja voitan. Bileet on Jyväshovissa. On siitä moneksi se oli sairaan hyvä ostos  
sport05.gif
Edelleen  
confused_orig.gif

Sua ilmeisesti jotenkin harmittaa, että rakettiin on laitettu tollaset jalkatapit ja tulee vielä turbo? Miksi?
Harmittaa ? Ei ole centtiäkään kiinne tuossa. Mutta kyllä kait tyhmempikin tajuaa, tajuaako sittenkään, ettei valmetista saa ferraria vaikka siinä olisi sama määrä heppoja ja paperilla vääntöä. Se ettei kyseessä oleva rakennusprojekti ole mun mielestä hieno, upea ja mahtava on ihan mun oma mielipide. Jos joku tuo nettiin julki projektejaan, mikä on hyvä, ei niistä tarvitse kaikkien pitää ja kehua. Saa kait täällä kertoa ettei minun mielestä se ole hieno ja että cruiseri tyyli sopii MINUN mielestä paremmin tuon tyyppiselle pyörälle.
Jossain topikissa joku kehoitti jotain kasvattamaan kivekset. Vinkkinä sullekin kasvata sellaiset  
wink.gif
Erittäin asiallinen mielipide R3-Jar!
bowdown.gif
Tästähän on mielipiteen ilmaisussa kysymys. Nythän on käynyt niin, että talven aikana on kaksi ukkoa sylkenyt kumpikin kymppitonnin Bolt On- osiin ja turboihin, niin ei niitä saa (eikä voi) kritisoida! Osumat ovat ottaneet jotkut aivan muut kuin R3-Jar.

Ja mistään nöyrästä "rakentelusta" ei ole kyse. Tämän foorumin viestejä kun lukee, niin kyllä pojilla henkselit paukkuu. Täytyy varautua myös negatiiviseen palautteeseen TR3 ja Roskakuski! Ilman herneitä sieraimissa...

Erittäin asiallinen mielipide R3-Jar!
bowdown.gif
Tästähän on mielipiteen ilmaisussa kysymys. Nythän on käynyt niin, että talven aikana on kaksi ukkoa sylkenyt kumpikin kymppitonnin Bolt On- osiin ja turboihin, niin ei niitä saa (eikä voi) kritisoida! Osumat ovat ottaneet jotkut aivan muut kuin R3-Jar.
Tietenkin kannattaa käyttää hieman itsekritiikkiä ja miettiä antaako oman mielipiteen ilmaisu jotain lisäarvoa käytävään keskusteluun. Joskus omat mielipiteet kannattaa pitää vain omina...

Ja MUN mielipide on että hienoa että jotkut osaavat ajatella myös laatikon ulkopuolella ja tehdä jotain hieman erilaista. Vaikka en sitä aina ymmärrä niin propsit kuitenkin
cool.gif

Hymyissä suin ainakin itse olen kirjoitellut ja lukenut kommentteja  
biggrin.gif

Kun vähän henkseleitä välillä paukuttaa,niin irtoaa kommentteja paremmin  
033102beer_1_prv.gif

Ainoa mikä kyrsii ja paljon on se,että aika menee nytkin tässä koneen äärellä,eikä mopolla ajellessa  
mad.gif

Vai pitäiskö nöyrtyä ja ostaa nastarenkaat sekä peltivanteet....

Kyllä terve henkselien paukuttelu on aina paikallaan , pysyy paremmin jutun syrjässä kiinni ! Ja nyt taidankin lähteä pikkuiselle mutkalenkille TurboRoksulla !
062802moto_prv.gif

Back