• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Rocket III

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja maRk1
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Muistan lukeneeni ton roketin moottorin kehittelyprojektista sen verran että oisivat saaneet siittä 200-heppasen vapaastihengittävänä, mutta arvelivat kuluttajille alkuun piisaavan noi 140:kin. Vääntiöilyhän siinä piäasja liennöö, matalilla kierroksilla. Että koneessa olisi ainesta laittaa kyykkypyöräänkin ja baanalle, paino vissiin kiusaa vähä.
biggrin.gif

No niin. Rocketti tuli sitten tilattua. Saapa nähdä miten se sitten pelittää. Huhtikuun puolenvälin kieppeillä pitäisi päästä kurvailemaan, ehkä aikaisemminkin jos vaan kelit antaa myöten.
sport05.gif
sport05.gif

kotka

No niin. Rocketti tuli sitten tilattua. Saapa nähdä miten se sitten pelittää. Huhtikuun puolenvälin kieppeillä pitäisi päästä kurvailemaan, ehkä aikaisemminkin jos vaan kelit antaa myöten.
sport05.gif
sport05.gif

kotka
Hyvä hyvä!Oivan hankinnan teit.En jaksa uskoa että kaduttaa ikuna.Itse olen ollut onnistuneesta hankinnasta hapy.
Ehdottomasti suosittelen tehoputkisarjaa ja katalysaattorin poistoa.Nehän on niin arvokkaitakin alkuperäisinä,ettei niitä kannata kuluttaa.Tulee kunnon äänet.Ei tarvii naapureiden arvailla millon onnellinen rumpetisti lähtee naatiskelemaan.
Turun ukot pähkäilee remmiahdinta ko.mopoon,olis kuulemma edukkaampikin kun turbo.Vakavan harkinnan arvoinen asia.
Itseäni mitenkään jääväämättä,loisto tilaus!Ja tervetuloa Rocketin onnelliseksi omistajaksi.

sport05.gif
sport05.gif

kotka
Hyvä hyvä!Oivan hankinnan teit.En jaksa uskoa että kaduttaa ikuna.Itse olen ollut onnistuneesta hankinnasta hapy.
Ehdottomasti suosittelen tehoputkisarjaa ja katalysaattorin poistoa.Nehän on niin arvokkaitakin alkuperäisinä,ettei niitä kannata kuluttaa.Tulee kunnon äänet.Ei tarvii naapureiden arvailla millon onnellinen rumpetisti lähtee naatiskelemaan.
Turun ukot pähkäilee remmiahdinta ko.mopoon,olis kuulemma edukkaampikin kun turbo.Vakavan harkinnan arvoinen asia.
Itseäni mitenkään jääväämättä,loisto tilaus!Ja tervetuloa Rocketin onnelliseksi omistajaksi.
hienoa....nyt jo 3 Rockettia palstoilla... jees
biggrin.gif

Back