• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

RM Heino lopettaa Lahden liikkeensä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ossinmopo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onko kukaan käynyt tässä lähipäivinä Lahden R.M Heinolla? Onko siellä enää mitään ajovarusteita (esim Arai) hyllyssä?

Simppu sanoi:
Onko kukaan käynyt tässä lähipäivinä Lahden R.M Heinolla? Onko siellä enää mitään ajovarusteita (esim Arai) hyllyssä?

Huomisen jälkeen ei ainakaan ole." Lahden liikkeessä varaston loppuunmyynti 25.10. asti. Varastosta ajovarusteet ja moottoripyörät poistohinnoin."

Semyorka sanoi:
Huomisen jälkeen ei ainakaan ole." Lahden liikkeessä varaston loppuunmyynti 25.10. asti. Varastosta ajovarusteet ja moottoripyörät poistohinnoin."

Tai siis kuukauden päästä ei ainakaan ole :;):

Tunti sitten poikkesin...
Eihän siellä mahottomia ole. Arain visiirin otin varalle. Niitä olis kuulemma montaa sorttia, esim. tummia yms.

Täältä Espoon toisesta kulmasta katsoen Lahti oli melkeinpä mukavamman matkan päässä kuin Kalajärvi... Tavallaan harmi että liike lopetettiin.

jaket sanoi:
Storm liikkeissä itse pistää silmään tyhjyys asiakkaista ja ei oon myynti. Vaikea laittaa vaikka ylös muistiin aina kun myy ei oota, niin voisivat hommata sitä tavaraa ei oon tilalle.

En yhtään ihmettele, ettei Stormilla käy asiakkaita, en itsekkään enää mene. STORMILLA kun ei ole mitään kiinnostusta hoita reklamaatioita. Tuotepäällikkö on palvelutaidoton moukka joka kauhean väännön jälkeen lupautuu hoitamaan asian mutta mitään ei tapahdu. Eikä edes palautteen antaminen toimitusjohtajalle tuota tulosta, saa vain huuhaa-pahoitteluviestin ja lupauksen, että palataan asiaan mutta mitään ei tapahdu!

Back