• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Risuja ja ruusuja moderoinnista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kriisi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tosikot, kuten minä, eivät lue paskanjauhantaa, joten se mitä ei tiedä, ei myöskään satuta.

uskonto ja rationaalinen ajattelu...hmm. Minkä takia ei joulupukkiin voisi uskoa tai miten niin se ei ole totta...nykyisin jo marraskuussa siihen törmää prismassa ja jos on oikein kiltti ollut, niin saattaahan se yhtenä päivänä vuodessa tulla käväiseen lahjoineen. Tuota kuvan heppua on vähemmän näkynyt, vaikka usein tarvetta nimenomaan hänen lahjoilleen olisikin. Silti hänen olemassa oloon uskominen on usealle todellisempaa..

Vaikka miten syvästi uskossa olisi, niin kai sitä voi hiukan suvaita omaan lahkoon osuvia kevennyksiä. Oikeastaan ainut kuka tuosta pääsiäiskuvasta voisi todella pahastua on aiheen kohde, mutta hänen kommenttejaan odotellessa otetaan hiukan löysemmin rantein.

Jos sen tumman kolmion vaikka ettis, missäs vitussa se olikaan...jos ei muuta niin ilmiantais oman viestin..

panman sanoi:
miksi sitten delvakki ketju on mp-talli osiossa ja vielä nostettuna?:doh:

Oisko tuo mitenkään tekniikkaan liittyvä ketju, vaikka aika paljon paskanjauhantaa ja mutua sisältääkin.

Z-man sanoi:
Kyllä uskonnostakin pitää voida tehdä huumoria. Hei, me eletään vuotta 2012. Tähän vielä, että en usko jumalaan. Uskominen johonkin ns. elämää suurempaan osoittaa ihmisessä tietynlaista heikkoutta. Omat päätökset ratkaisee. :thumbup:

Toki voi, mutta huumori ja pilkka on eri asiat.

:D Mä en suoraan sanoen vieläkään tajua (en ole kyllä yrittänytkään) tajuta tota kuvaa mikä näyttää kuvastoltaan raamatulliselta. Siis mitä hauskaa siinä kuvassa on, että on vasaroitu ja sitten on luolassa...:dunno: Vai onks toi joku huumejuttu, mutta entä se luola? Huumeluola? Niin kai sitten, mutta ei kai siinä mitään hauskaa ole, tuossahan oli lapsikin tuossa kuvassa.. :dunno:

shyhander sanoi:
:D Mä en suoraan sanoen vieläkään tajua (en ole kyllä yrittänytkään) tajuta tota kuvaa mikä näyttää kuvastoltaan raamatulliselta. Siis mitä hauskaa siinä kuvassa on, että on vasaroitu ja sitten on luolassa...:dunno: Vai onks toi joku huumejuttu, mutta entä se luola? Huumeluola? Niin kai sitten, mutta ei kai siinä mitään hauskaa ole, tuossahan oli lapsikin tuossa kuvassa.. :dunno:

Öö...mitä?

Vittu mikä haloo yhdestä kuvasta...

Sky:lle terveisiä, että uskonto on ihmisen keksimä juttu, mitä ihmisellä on myös oikeus muokata, niin hyvässä kuin pahassakin...
Ps. Vittu mä oon kännissä...mitä haureutta! Iiiiik, helvetti, here i Come...

Kelle teen valituksen yksityisyyteni loukkaamisesta, kun nimissäni laitettiin ketju paskanjauhantaan? En ole aloittanut mitään ketjua, joten on törkeää tehdä se luvatta minun nimissäni.:vi**ttaa::hanuria:

Moderaattoreilla on oikeus poistaa niitä viestejä jos keskustelu lähtee raiteiltaan. Tässä tapauksessa se siirrettiin minun nimissäni aloitetuksi keskusteluksi jota siis en ole tehnyt.

Viimeksi muokattu:
sky sanoi:
Kelle teen valituksen yksityisyyteni loukkaamisesta, kun nimissäni laitettiin ketju paskanjauhantaan?

Kyseinen viesti aloitti kokonaan uuden keskustelun joka ei enää liittynyt aiheeseen "Olitko se sinä 2012?"
Viestit olisi voinut aivan yhtä hyvin poistaa, mutta ehkäpä tuollainen ketju voi olla olemassa jossa "haukutaan" muiden motoristien ajamista... vaikka siitä todennäköisesti ei tulekaan mitään.

Go-Za sanoi:
Kyseinen viesti aloitti kokonaan uuden keskustelun joka ei enää liittynyt aiheeseen "Olitko se sinä 2012?"
Viestit olisi voinut aivan yhtä hyvin poistaa, mutta ehkäpä tuollainen ketju voi olla olemassa jossa "haukutaan" muiden motoristien ajamista... vaikka siitä todennäköisesti ei tulekaan mitään.

Menepä kip kop kip kop poistamaan ne viestit. On aika rumaa aloitta ketju toisen nimissä itse keksimällä otsikolla.

Ps. Aika valikoiva näkö sulla on jos et ole oikeasti huomannut kuinka paljon täällä haukutaan kanssamotoristeja:)

Go-Za sanoi:
Se on sinun "aloittama" ketju ja voit itse poistaa sen, tai ainakin omat viestit sieltä...
Ei ole kuin sinun, joten sinä hoidat itse omat virheesi. Tai teen kirjallisen valituksen käytöksestäsi hallitukselle.

No voi vittu poistakaa nyt se ketju ennen kuin päästään seuraamaan aihetta "suivaantunut freeloaderi haastoi ORG!:n oikeuteen". :doh:

sky sanoi:
Kelle teen valituksen yksityisyyteni loukkaamisesta, kun nimissäni laitettiin ketju paskanjauhantaan? En ole aloittanut mitään ketjua, joten on törkeää tehdä se luvatta minun nimissäni.:vi**ttaa::hanuria:

Moderaattoreilla on oikeus poistaa niitä viestejä jos keskustelu lähtee raiteiltaan. Tässä tapauksessa se siirrettiin minun nimissäni aloitetuksi keskusteluksi jota siis en ole tehnyt.

Viestisi ja siihen tulleet vastaukset siirretty "Olitko se sinä 2012"-ketjuun.

Mihin katoilee Uudenmaan Idän ja Lännen ketjuista viestejä ihmeellisesti?

Jos niitä nyt joku haluaa jatkuvasti hienostella ja poistella, siirtäköön ne sinne paskanjauhantaan perustettuun ketjuun.

Mitään asiatonta tai sääntöjen vastaista siellä ei käsittääkseni ole ollut joten ihmettelen poistamisia.

Itä ketjusta viimeisin viestin poisto on sun laittama tuplapostaus 13.4.
Ja länsiketjusta poistin viimeksi 27.4. sun postaaman Tomba750 kuvan, jonka itte korjasin suoraan Tomban viestiin 10min myöhemmin, joten silloin sun viestistä tuli turha.
Vai haluatko että kuvat näkyvät perättäisissä viesteissä 2 kertaa?

Onko sun mielestä "turha" viesti asiaton tai sääntöjen vastainen?

tonttuj sanoi:
Onko sun mielestä "turha" viesti asiaton tai sääntöjen vastainen?

On.

Säännöt: 6 §
"Kirjoitetuilta viesteiltä odotetaan jotain uutta sisältöä keskusteltavana olevaan aiheeseen."

Eli esim. 2 samaa viestiä (tai kuvaa) peräkkäin on turhaa.

Go-Za sanoi:
On.

Säännöt: 6 §
"Kirjoitetuilta viesteiltä odotetaan jotain uutta sisältöä keskusteltavana olevaan aiheeseen."

Eli esim. 2 samaa viestiä (tai kuvaa) peräkkäin on turhaa.

EDIT: Tämä asia on käsitelty Go-Zan kanssa.

Back