Ilmeisesti oma kommentti meni yli org:in sensuuri kynnyksen ja modet poisti sen... No hard feelings
.... Kuten siihen pistin, että saa poistaa, jos modejen mielestä menee överiksi ... Aivan oikein, modelta, kuka sitten olikaan asialla ??? Annettavaa keskusteluun, tolla omalla kommentilla ei juurikaan ollut, joten oikein toimittu "mode", kuka lieneekin
... Hienoa huomata, että tää moderaattorien toiminta, torppaa "pahimmat" ylilyönnit
.... Näin se pitääkin mennä, kunhan koitin kepillä jäätä... Kukaan ei menettänyt mitään, vaikka mun "kommentti" poistettiin... Ainahan, me komentoivat märsätään, että mode on "per***stä", kun poisti mun postauksen ... Propsit modeille, ne tekee, tätä omalla ajalla ... Ettei tulisi väärää kuvaa, niin olen ehdottomasti sananvapauden puolesta, mutta tässä keisissä, modet oli ajan tasalla
... Olis kiva tietää, ketä modeista oli asialla, eikä todellakaan millään pahalla
....
Edit: Ne typot, ne typot ....
.... Kuten siihen pistin, että saa poistaa, jos modejen mielestä menee överiksi ... Aivan oikein, modelta, kuka sitten olikaan asialla ??? Annettavaa keskusteluun, tolla omalla kommentilla ei juurikaan ollut, joten oikein toimittu "mode", kuka lieneekin
... Olis kiva tietää, ketä modeista oli asialla, eikä todellakaan millään pahalla Edit: Ne typot, ne typot ....
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen: