• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Risuja ja ruusuja moderoinnista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kriisi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
On se kumma kun paskanjauhannastakin poistetaan paskapäistä kertovat linkit  
shaun.gif

AHA löyty, kiitos ja anteeksi...

Poistetut viestit

Miksi eilinen hengentuotteeni Presidentti-kandidaatista on poistettu? Lieneekö joku modeista taustajoukoissa? Holhousta sanon minä.

muistaakseni säännöissä oli politiikka kiellettynä johtuen siitä että ihmiset ei jaksa vääntää asiasta

LeWe sanoi:
Miksi eilinen hengentuotteeni Presidentti-kandidaatista on poistettu? Lieneekö joku modeista taustajoukoissa? Holhousta sanon minä.

Minä poistin viestiketjun ja tuossa Jamas jo toikin esille sen syyn poistoon.

Ja milläs perusteella tätä selkeästi poliittista ja julistavaa ketjua "presidenttipeli" ei ole poistettu? Onko säännöt muokattu tahaltaan niin epämääräisiksi että niitä voi käyttää kussakin tilanteessa ihan omien motiivien mukaan hyväkseen?

Eli onko se politiikka sallittu vai ei? Ja missä menee tämä ns julistuksen raja?

mico sanoi:
Minä poistin viestiketjun ja tuossa Jamas jo toikin esille sen syyn poistoon.

Niin haluaisin tietää miksi et poistanut presidenttipeli-ketjua, vaikka se kuuluisi poistoon? Siirsit sen vain paskikseen.

^Samoin.. Moderaattoreiden pitäisi myös perustella näkökantansa epäsopivien viestien poistoon / samankaltaisten poistamattomuuteen / siirtoon. Jos eivät näin tee, niin mielestäni sekin on suomeksi ja suoraan sanoen syvältä perseestä. Kannattais varmaan sellaisen moden miettiä, onko hän oikeassa "ammatissa" :hanuria:

Kriisi sanoi:
Hirveän paljon helpottaisi vastaamista jos kertoisit että mikä ketju ja mistä on mahdollisesti poistettu?

Ihan kokemuksesta. Ainakaan minulle ei ole kukaan, ei koskaan, ei ikinä ole vaivautunut vastaamaan - ei julkisesti, eikä yksityisesti - yhtä ainoaa kertaa lukuun ottamatta. Enkä montaa perustelua ole moderoinneista nähnyt muutenkaan, vaikka jonnii aikaa täällä olen roikkunut.. Että sillain ja toivottavasti teille opiksikin :D

Se on näköjään taas se aika talvesta kun rupee lumen määrää hiertämään ja hiekotushiekka löytää tiensä p*lluun, kun tämä topic on taas pinnalla.

J@ck sanoi:
^Samoin.. Moderaattoreiden pitäisi myös perustella näkökantansa epäsopivien viestien poistoon / samankaltaisten poistamattomuuteen / siirtoon. Jos eivät näin tee, niin mielestäni sekin on suomeksi ja suoraan sanoen syvältä perseestä. Kannattais varmaan sellaisen moden miettiä, onko hän oikeassa "ammatissa" :hanuria:

No ei todellakaan tarvitse perustella.

Aika lapsellista on itkeä jonkin keskusteluketjun perään.

Turhan usein alkaa jokin järjetön väittely jonkin poistetun ketjun takia.

Oikeuden ja kohtuuden nimissä tämä ketju joutaisi poistaa. Mukavaa oli lueskella uutta orgia pari viikkoa ja nyt ollaan taas tässä. Jos säännöissä lukee, että poliittinen keskustelu ei tänne kuulu niin silloin se ei kuulu prkl.

Ensimmäinen presidenttiketju poistettiin koska se oli ns. yksipuolista julistamista/mainontaa joka ei liittynyt moottoripyöriin mitenkään. Toinen sai jäädä (tosin se on edelleen moderaattoireiden erikoistarkkailussa) koska sen keskustelun avauksessa nimenomaisesti lähdetään miettimään miten presidentin valinta voisi vaikuttaa moottoripyöräilyyn. Ero on selkeä, vaikka molemmissa keskustellaan politiikasta.

Viestejä ketjusta on poistettu aika rankalla kädellä, sillä noiden politiikkaan liittyvien keskustelujen tulee pysyä tiukasti aiheessa. Rönsyilyä ja viestejä joiden ainoa viesti on jonkun puolueen/henkilön kehuminen tai haukkuminen ei tulla noissakaan keskusteluissa sallimaan.

Juutana sanoi:
Ensimmäinen presidenttiketju poistettiin koska se oli ns. yksipuolista julistamista/mainontaa joka ei liittynyt moottoripyöriin mitenkään. Toinen sai jäädä (tosin se on edelleen moderaattoireiden erikoistarkkailussa) koska sen keskustelun avauksessa nimenomaisesti lähdetään miettimään miten presidentin valinta voisi vaikuttaa moottoripyöräilyyn. Ero on selkeä, vaikka molemmissa keskustellaan politiikasta.

Viestejä ketjusta on poistettu aika rankalla kädellä, sillä noiden politiikkaan liittyvien keskustelujen tulee pysyä tiukasti aiheessa. Rönsyilyä ja viestejä joiden ainoa viesti on jonkun puolueen/henkilön kehuminen tai haukkuminen ei tulla noissakaan keskusteluissa sallimaan.

Kerrotko miksi se on paskanjauhannassa? Ketju oli osoitettu nimenomaan kuinka politiikan tuulet vaikuttaisivat mopoiluun. Joten sen paikka on mielestäni yleistä keskustelua eikä paskis.

Oman näkemyksen mukaan moderaattori on selvästi toiminut erittäin ristiriitasesti. :hanuria::hanuria::hanuria:

minulle on ihan sama saako vai ekö saa jauhaa politiikkaa. Kuhan se on joko EI tai sitten KYLLÄ, mutta ei mitään tällästä KYLLÄ-EI pelleilyä! :hanuria::hanuria:

Kaikista paras ketju olisi sellainen, jossa on vaan kaikki poistetut viestit jonossa eikä mitään perusteluja eikä ainakaan mitään mahdollisuutta kommentoida. Tää tykkäis.

Minun mielestä se on ehdoton EI. Tämä presidentti pelleily ei liity millään tavoin, niinkuin ei muukaan politikointi josta on havaittavissa suuntaan tai toiseen poliittisia mielipiteitä, tänne sivustolle. On eri asia keskustella oikeasti tieliikenteeseen vaikuttavista asioista tai lakialoitteista.

Back