Hyvä TerhiMitä sinä nyt vielä haluat?Eli siis olen urputtaja ja sivustahuutaja kun minun täytyy rautalangasta vääntää teille että on mahdotonta tietää mikä on kiellettyä, kun sitä ei säännöissä kerrota.
Eli teidän jäsenet osaavat lukea ajatuksia? Heidän ei siis tarvitse lukea sääntöjä tietääkseen niistä?
Tämä siis oli pohjimmiltaan se mistä minä valitin teille. Oliko siis valitukseni aihe aiheeton ja näin ollen säännöissä ei ole päivittämisen tarvetta?
On jo jokuseen kertaan suoraan ja vähemmänkin suoraan sanottu että kämmi on käynyt, kun tuosta ei ole tämän paremmin informoitu. Pahoittelut siitä. Eiköhän asia tulla korjaamaan.
Kuitenkin varmasti jo muutamasta kadonneesta topicista (samasta aiheesta) voinee päätellä, että jokin nyt ei mennyt niin kuin piti. Sitten voi kysyä... Ja laittaa kehitysehdotukseksi vaikkapa sen, että moiset kirjattaisiin sääntöihin tai jonnekin näkösälle.
Riittääkö tämä, vai haluatko vielä vängätä samasta aiheesta lisää? Ja jos, niin mihin pyrit sillä?
Annoin palautetta siitä että en viestini poistettiin ilman syytä. Tästä seurasi se että minua pidettiin vänkääjänä ja syytettiin vielä siitä että tulen urputtamaan siitä vaikka en kuulu edes yhdistykseenne. Pyysin että minulle osoitetaan linkki josta voin todeta syyllistyneeni rikkeeseen. Pyynnöstäni huolimatta sellaista ei tullut. Tuli vain linkki palauteosioon jossa asiasta oli keskusteltu ja selitettiin kuinka te olette omalla suljetulla osastolla sellaista ja sellaista kyselleet ja päättäneet. Ei tullut edelleenkään sitä pyytämääni linkkiä.
Eli summa summarum. En näe tehneeni mitään väärää, en enään edes siksi että laitoin suljetun aiheen uudestaan ja uudestaan KOSKA SITÄ EI OLE KIELLETTY SÄÄNNÖISSÄ ja se EI OLE MILLÄÄN MUOTOA ASIATON. Katson ettei minua voida syyttää sääntörikkomuksesta, koska en ole sellaista tehnyt. Päin vastoin katson, että useampi MODE on toiminut vastoin foorumin ERITTÄIN SELKEITÄ SÄÄNTÖJÄ. Viittaan mm. pykälä kahteen.
Toivon siis että teidän tulisi poistaa varoitukseni, koska varoitus on aiheeton, suorastaan asiaton. Katson myös oikeudeksini kirjoittaa asiallisia (korostan sanaa asiallista) poliittisia kirjoituksia niin kauan kun linjasta ei ole olemassa esillä olevaa sääntömuutosta/tai muuta virallista tiedotetta joka on KAIKKIEN luettavissa. Sääntöjä joita ei voi lukea, ei voi myöskään noudattaa.
Oma tulkintani koko asiasta: kun olen kuunnellut teidän vääntöä ja puolusteluja toiminnastanne olen tullut siihen tulokseen, että osa modeista on päättänyt tehdä oman linjan politiikan suhteen ja toiset taas eivät voi kyseenalaistaa "työtovereiden" päätöksiä. Jos teillä olisi olemassa yhteinen kanta, niin se olisi jo aikoja sitten muutettu sääntöihin, mutta koska sitä ei ole, niin säännöt on muuttamatta. Niitä ei tulla myöskään muuttamaan, koska on erittäin vaikeaa vetää linjaa sen välillä mikä on politiikkaa ja mikä ei ja myös sen suhteen mikä politiikka koskee moottoripyöräilyä ja mikä ei. Päädytte lopulta siihen, että oma mielivaltanne saa päättää asian. Tämä on siis täysin oma mielipiteeni. Teillä oikeus omaanne
Tämän lisäksi te, ette osaa puolustaa kantaanne miksi politiikka on kiellettyä, mutta tuksun munkit ei. Teillä ei todellakaan ole mitään logiikkaa toiminnassanne.
En kuitenkaan tarkoita, että tämä olisi täysin paska ja että täällä ei olisi mitään hyvää, päin vastoin. Ainoa mikä täällä ei toimi on modejen ajatuksen kulku. Ei ainakaan normiihmisen tasolla.
Kiitoksia Terhi pahoitteluista, anteeksi että annoin palautetta ja näkemiin!