......
niinkun sanoin..asiaa en tunne ku en ole seurannut, mut mielestäni pave on esittänyt kysymyksen ja vielä perustellut kysymystään ihan asianomaisessa ketjussa jopa melko voimakkaastikkin hakenut vastausta asialleen, mikä kans on ymmärrettävää...mutta sitä vastausta ei ole oikein tullut?
......
Et tunne asiaa, et ole seurannut keskustelua, silti olet sitä mieltä että mitään vastausta ei ole tullut?
Loogista?
Kyllä minä näen useitakin vastauksia, ne vain eivät tyydytä kohdehenkilöä, mikä sisänsä on ihan normaalia.
Tämä case on kuin turhan monen yrityksen asiakaspalvelufoorumi, kun jokin vastaus ei asiakasta tyydytä, tai mahdollisesti asiakas on itse vahingossa ollut epäkohdan aikaansaaja, alkaa loputon mihinkäänjohtamaton chattailu, johon sitten yleensä osallistuu naapurit, suku ja työkaveritkin myötäilymielessä.
aina pitää joka kommenttiin sisällyttää kerä rautalankaa kun kumminkin joku lukee osan tekstistä ja tuijottaa reikää näkemättä itse rinkulaa
olisi ehkä pitänyt sanoa että en ole seurannut ketjua sen tarkemmin mistä kaikki sai alkunsa, mutta olen seurannut siitä seurannutta jälkipyykkiä jossa on hiukan samoja piirteitä mitä aikaisemminkin on putkahtanut esiin. ei ole kyse mistään kavereitten peesailusta tai muusta sellaisesta.
lukemattomia kertoja, yhtenä monista olen esittänyt aivan moderaattoreidenkin työrauhan puolesta...jätetään jälki moderoinnista ja jos asiasta tulee sitten eriäviä näkemyksiä päättäkööt modet sitten keskenään onko tapahtunut hätiköity ratkaisu vai onko modaukset olleet ihan perusteltuja.
tämä "tuomio" olkoon sitten yhteinen kasvoton päätös joka sitten kelvatkoon käyttäjälle tai ei.
tuossa juutanan vastauksessa on monia aivan ymmärrettäviä perusteluja asialle ja toki monella muullakin.
lukemattomissa aikaisemmissakin tapauksissa on ollut sama ongelma.."konflikti" on jäänyt muutaman aktiivisen moden hoidettavaksi vaikka sen on saattanut aiheuttaa osaltaa yksittäinen ei niin aktiivinen mode.
se, että modet osallistuu keskusteluun on ketjun kannalta erittäin tärkeää. jokaisesta modauksesta ei voi järjestää yleisöäänestystä sen vuoksi voi tulla hätiköityjä siivoamisia.
sen vuoksi olisi tärkeää, että jokaisella osiolla olisi oma vastuu mode. mode jolla olisi näkemystä ja näppituntumaa ja omalla osallistumisella ohailisi keskustelua oikeille urille.
aivan mahdoton yhtälö on jotta jokainen mode hallitsisi joka hemmetin osion ketjuineen ja osaisi lukea koko ketjua eikä yksittäistä kommentti, mikä saattaa erikseen luettuna näyttää roskiskamalta.
esimerkkinä oma tuotoksesi...luit mun kirjoituksen ilman ajatusta..teit johtopäätösen etten tiedä asiasta mitään ja oletit jotta kaveripohjalta peesailen jotakuta. hiukan pitempään foorumia seuranneena huomaat jotta harvemmin peesailen henkilöä..asiaa useammin.
muokx...esim...Kriisi on jättänyt useaan moderoimaansa ketjuun puumerkkinsä. käsittääkseni yksikään ei ole aiheuttanut sen kummempaa jälkipyykkiä.
ainakin omia hengentuotteita mitä on siivoiltu on ollutkin lähinnä lorinaa ja roskiskamaa