• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Rinkka/reppu selässä ajaminen

Itse tullut ajettua lapinreissut kiipeilyreppu selässä - istuu tiiviimmin selässä kuin muut- ja hyvin on toiminut.
biggrin.gif

Repun pohja istuu transalpin satulan päälle luonnostaan ja reppu kulkee niin luontevasti että joskus noustessa unohti että selässä on reppu. Kaikki hihnan päät olen teipannut kiinni.
062802moto_prv.gif

Pieni tankkilaukku on hankinnassa (oxfordilla on pieni kompakti malli), että saisi puhelimet ja rahat yms. vähän paremmin käsille.

Kohta taas tien päälle
buttrock.gif

Reppu selässä on tullut ajeltua. Mulla on tollainen 40 litrainen Tatonka. Mukava reppu kaikin puolin, ilmakin kiertää selän ja repun välissä, eikä paina juurikaan.

Rinkka taitaa kuitenkin olla jo vähän liikaa... Kyykyissä käy varmasti käsille, painopiste nousee joka tuo omat ongelmansa ja esim. jarrutuksissa saa punnertaa ihan tosissaan.. pidemmän päälle varmasti raskasta.

Itse ajattelin hommat ensi kesäksi tankkilaukun ja sitten viritellä rinkan takaritsalle verkolla kiinni, homma on tosin vielä tuumausasteella katsellaan nyt miten käytännössä onnistuu.

Ei kiitos repuille, rinkoille sunmuille vehkeille. Jos aikoo matkaa taivaltaa niin pyörään vaan tavarat kiinni.

Mulla oli viime kesänä,ja on edelleen iso matkasäkki 30L.Ja normaali koulureppu+matkasäkin päällä makuualusta.Loistava yhdistelmä,pitää säkki+makuualusta kuormaliinalla kovaa taakse kiinni köyttää ni repun alaosa lepää siinä päällä.Ja kysehän oli kyykystä
tounge.gif

Back