• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Rikesakkoja ylinopeudesta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MagnaMan
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Rikesakkoja ylinopeudesta? - Lienee harvinaista...

• Ei yhtään

Ääniä: 0 0,0%
  • Yhden

• Useampia

• Ääniä yhteensä
    0
Eipä ole rikesakkoja pyörän kanssa tullut,autolla kyllä  
062802moto_prv.gif

Minä olen toistaiseksi täysin sakkoneitsyt .. sekä kotilolla, että pyörällä. Osittain pitää kiittää tuuriakin, mutta sillähän ne laivatkin seilaa niin miksen minäkin
062802moto_prv.gif

yhden rikesakon olen saanut pyörällä, viime perjantaina. 75@50 ystävällinen poliisi pyöristi lukeman 70@50 jotta rikesakolla selvittiin. 13 vuotta siinä tarvittiinkin että eka sakko tuli
withstupid.gif

Ei ole mahdotonta. Nimimerkillä kimppasakot ja salomonin tuomiolla kaikille rikesakot... Vaikka olisivat yhden kortinkin voineet pois porukasta ottaa... Kahdelta neljästä saivat lukemat. Toiselle lukeman perusteella olisi rikesakko kuulunutkin, mutta toiselta olisi kortti soiden viety. No, valinnan vapaus kun annettiin, ajateltiin, että pidetään nyt kaikki kortit vaan taskuissa.

Kortti olisi pitäny kyllä kaikilta pois ottaa... Mutta onneks olivat heti risteyksen jälkeen kytiksellä...
tounge.gif
Ja kivoja setiä sattui
smile_org.gif

Terkut vaan!

Back