• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Richa Magma ajohanskat, hajoavat käteen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anacondas
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eli olisin ihan tiedustellut teiltä kenellä otsikonmukaisia hanskoja on käytössä, että hajoavatko ne ennen aikojaan tai ovatko jo ostettaessa rikki. Omat jotka ostin kaksi päivää sitten motonetistä ovat jo ratkenneet sauman vierestä ja kaverilla on samanlaista ongelmaa omissaan. Ajattelin vaan, että onko näissä kyseisissä kintaissa jotain laajempaa laatu-ongelmaa havaittavissa.

Omilla hanskoilla siis ajettu noin 100 km.

Toinen kausi menossa ja hyvin on kestäneet, jopa parhaat kesäajohanskat mitä mulla on ollut. Ettei olis joku 2-laatu erä päässyt myyntiin
nixweiss.gif

Siis joo, unohdin tosiaan mainita, että parhaat hanskat tähän mennessä jotka olen käteeni laittanut, mutta tosiaan alkoi tämä laatu hieman arveluttamaan.

Mulla on sellaset ollu 'hellehanskoina' kolmatta kesää (ehkäpä jopa neljättä...). Edelleen hienossa kunnossa. Villkupeukku vähän 'nyplääntynyt' mut muuten buenot.

Ja oikein kivat kädessä.

Joo, eihän noi nyt maksa kun 49€, mut tosiaan hieno kuulla, että oli vaan itellä huono säkä ilmeisesti.

Itselläni on nyt kolmatta kesää kyseisen ajohanskat ja hyvin ovat kestäneet. Vähän toisen käden peukalon kohdalta alkaa pieni reikä näkyä, mutta ei mitään ihmeempää. Parhaat ajohanskat koskaan, tähän hintaluokkaan.

Jus kävin 20 päivää vanhat Richan Protect Summer hanskat Motonetiss vaihtamassa kun toisen joustoresorin ompelu oli purkaantunut...

No harm done sain uudet tilalle ;)

Magmat olleet tämän kesän käytössä ja kyllähän noitten saumat näköjään purkaantuu ihan täysin mun kätösissä
thumbs-up.gif

..pikkurillin sisäsauma repesi, 1750 km ajettu ja nyt purkautuu koko paska, ei enää motonetistä mitään ajorompetta, täysihintaista paskaa
mad.gif

Joo, eihän noi nyt maksa kun 49€, mut tosiaan hieno kuulla, että oli vaan itellä huono säkä ilmeisesti.
Sillon pari vuotta sitten kun omani ostin oli osh 69€, eli olisikohan käynyt niin että kun hintaa on alennettu on myös laadusta tingitty... Tai sit Motonet on ostanut 2-laatua halvemmalla.
Tätä alan pikkuhijaa itsekin epäilemään, mut katotaan nyt vielä mitä ne sanoo ku vien omat vaihtoon
smile_org.gif

Back