Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Tuntuu täältä Rexi ajureita löytyvän, vaan missä ovat kaikki muut pääkaupunkiseudun Rexi kuskit?? Tolla vehkeellä kyllä ehtii hyvin muiden matkaan, jos osaa ajaa (minä en osaa, taluttaja kun olen), niin eikös pojjaat mennä porukalla PK-Meetingiin tulevana torstaina 29.06-06 klo 18.00 Bembölen kahvituvalle ainakin kaffelle. Saa sinne kauempaakin tulla, esim Mansesta, tiä vaikka ajolenkki suuntautuis kotiin päin. Turkulaisille sama juttu.
Mulla ei valitettavasti ole muuta säpo-osoitetta, mutta jos pystyt, laita kuva tänne nettiin kaikkien ihaltavaksi.
Muistathan että 8.7. on Rexien kokoontuminen Korppoossa, lisätietoja saat kunhan Kawamän kerkee tänne nettiin niitä laittaa. Porukalla lähetään ajelee sinne.
OK. Mä koitan, toi kuva on mulla duunissa, joten en sitä nyt saa laitetuksi. Mä huomasin ton mmetingin, mutta mulla on kele penskojenhoito. No ei noi tietty hoitamista enää paljon tartte, mutta peräänkatsomista. Mä koitan järkätä jonkun katsoon niitten perään. Katotaan onnaako. Essolle voinen ainakin tulla moikkaamaan.