Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oli se nurin su-aamuna...Saivatko ne edes kustua nurin sen honnakin? Vai oliko se tuettu jollain apupyörillä?
Kertokaa ny, paikalla olleet.
Kyllä harrikan saa ainakin kustua nurin, olen ite nähny.
Tätä juuri itse naureskelin myös! Onhan siinä tukijoukkoja mukana...hih, olivat ihan tellingit rakentaneet ympärille. Keski-ikä taisi olla siinä 40-v, ei tainnut enää kultainen suihku lentää niin mallikkaasti, maan tasosta olis tullu omille kintuille![]()
Onkohan kaveri ihan pääkonttorille asti lähtenyt kuseskelemaan? Plakaatista päätellen ei ihan piirimyyjän pihalla ole tarpeitaan tekemässä.
Jos satun olemaan itse kottikärryllä liikenteessä...Moikkaatko sä kottikärryjen työntäjillekin??Yritäppä työntää kottikärryä yhdellä kädellä...Näinpä, huvinsa kullakin...tänään tuli varmaan 50-100 karvanaamaa vastaan ajolenkillä, ehkä 30% vastasi jopa tervehdykseenEsimerkit kuvannee hyvin HD-miesten maailmankuvaa ...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Täysin samaa mieltäMinusta koko homma on ihan hauskaa merkkihuumoria, ei sen enempää eikä vähempää. Eli pisteet kotiin vain kaikille osallistujille...![]()
Taas ne ketkä moisista oikeasti herneitä jaksaa imuroida, niitten puolesta ei voi kun olla hyvin pahoillaan. Taitaa elämä olla yhtä hermoilua joka suuntaan jos huumorintaju on noin olematonta.
Toiset sitten taas on olevinaan niin aikuista, ettei kertakaikkiaan voi olla hauskaa missään millään... säälipisteet myös niille. Tuo ns. "aikuistelu" on melkeen pahinta yksinkertaisuutta mitä ihminen itselleen voi kehittää... Ja yleensä alkaa jo ala/ylä-asteilta, siellä nämä samat "aikuiset" jo 14 vuotiaina ojentavat luokkatovereitaan... "Älkää viittikö olla hei lapsellisia...". HUOH!