• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Revenge is golden ... shower

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Marcel
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Voi kyynel, että oikein pistalirauttivat Hontran päälle...
biggrin.gif

Tulee varmaan jossain porukoissa olemaan aina ikuinen vääntö mikä on ainoa oikea moottoripyörä... Mutta eihän se nyt noin vakavaa ole et itkeen tarttee ruveta, pieni huumori piristää kummasti.

En kyllä keksi mitä hauskaa on mopon päälle kusemisessa, oli se minkä merkkinen tahansa. Nooh huvinsa kullakin..
Oliko se tapahtuman kovin jätkä joka joi eniten kaljaa ja lorotteli eniten?

Olen varmaan jollain tavoin pervo, kun minulle tulee tästä jäynästä mieleen kaksi kysymystä.

Miten ne putsasivat tuon mopon jälkeen päin, koska myyntiinhän se kai lähti?

Kertokaa pöljälle onko tuo Vifferi vai CBR vai mikä?

Olen varmaan jollain tavoin pervo, kun minulle tulee tästä jäynästä mieleen kaksi kysymystä.

saiskos tuolta nyt sit halvalla Hondan?
baaa.gif

Eiköhän se ihan vedellä ja pesuaineella puhtaaksi lähde. Haju voi olla toinen juttu, mutta kun tarpeeksi lujaa ajaa, niin haisee vaan takana tulevalla.
thumbs-up.gif

Sen verran mitä sitä siinä pressun alta su-päivänä näin, niin vaikutti olleen Vifferi. Ainakin siinä oli ykspuolinen haarukka. Hauska vitsihän tuo, vaikka siinä nyt "pientä" ylilyöntiä olikin...
biggrin.gif
Ehkä seuraavassa sekarallissa on sitte samaan tapaan kaikki merkit edustettuina, että voi siitä sitten valita minkä päälle lorauttaa aamupissit.
idea3.gif
tounge.gif

Ei kai se sen huonompi tai epäluetettavampi pyörä ole lajissaan kuin muutkaan?
Tuntuvat nämä pahimmat öljyvahingot olevan järjestään jo hieman vanhempia ja useamman omistajan "parantelemia" vehkeitä...
Taannoin tuli JIMin laatudokkari Harley Taavitsaisen taipaleesta ja kyllä siinä joku tehtaan edustaja (ksi väitetty) auliisti myönsi että HD:n laatu pääsi välillä aivan liian heikoksi. Mutta asiaintilan parantamiseksi on tehty määrätietoisesti töitä. Ja tuloksiakin oli ilmeisesti mitattu saavutetun.

hih, olivat ihan tellingit rakentaneet ympärille. Keski-ikä taisi olla siinä 40-v, ei tainnut enää kultainen suihku lentää niin mallikkaasti, maan tasosta olis tullu omille kintuille
062802jumpie_prv.gif

Kaikkihan on nähneet ja muistaa sen hassun foton jossa honda-takkiin pukeutunut mies urinoi Harley-Davidson logon päälle.

Ehdottomasti super-rallyn hauskin yksittäinen viihdyke oli kun "virallinen" kosto järjestettiin. Paikalle tuotiin uudehko honda - jokumatkapyörä, jonka päälle sai kuseksia ihan rauhassa kaikki halukkaat. Pyörä oli ihan rekisterissä ja kaikkea. Kenen liene.

Hehee, oli järkevää tai ei mutta helvetin hauska sitä oli katsella.
Siis äijien kusemisen kattelu hauskaa puuhaa???!!!?

Jotain "vasenkätisten ruotsalaisten" hommia vai?
wink.gif

hih, olivat ihan tellingit rakentaneet ympärille. Keski-ikä taisi olla siinä 40-v, ei tainnut enää kultainen suihku lentää niin mallikkaasti, maan tasosta olis tullu omille kintuille  
062802jumpie_prv.gif
Ehkä se lohduttaa, että HD kusee alleen nopeammin kuin kuski.
biggrin.gif

Tähän on ihan pakko linkata maailman paras mp-aiheinen sketsi eli Kummelin MC Prostata:

juutuubissa

Vinkiksi: Joku jolla on virtaa enemmän kuin tarpeeksi, voisi järjestää Super Rallyn tapaisen kokoontumisen, jonne pääsisi sisään vain japsipyörän selässä. Veikkaan, että olisi porukkaa portilla ihan tarpeeksi eikä olisi poliisisedät kyttäämässä valmistenumeroita...

Vinkiksi: Joku jolla on virtaa enemmän kuin tarpeeksi, voisi järjestää Super Rallyn tapaisen kokoontumisen, jonne pääsisi sisään vain japsipyörän selässä. Veikkaan, että olisi porukkaa portilla ihan tarpeeksi eikä olisi poliisisedät kyttäämässä valmistenumeroita...
Toi pitää varmasti tismalleen paikkansa ja viittasinkin tähän jo ennen Superia Wingi-kokoontumisella. Toisaalta kun olen muutaman videon pätkän nähnyt Bomber-Weekendistä, niin aika lailla sekopäistä meininkiä siellä tuntuu olevan pyörien päälle kuseksimisineen...
tounge.gif

062802jumpie_prv.gif
Ehkä se lohduttaa, että HD kusee alleen nopeammin kuin kuski.
biggrin.gif

Tähän on ihan pakko linkata maailman paras mp-aiheinen sketsi eli Kummelin MC Prostata:

juutuubissa
tää voi kuulostaa kummeli-jutulta, mutta ihan oikeesti bongasin tuommosen selkämerkin superista
tounge.gif
oli joku ulkomaalainen, selässä luki prostata riders tai jotain sinnepäin, oltiin vieläpä bajama-alueella. hiukan hymyilytti

Ei helvetti, aina sitä vaan jaksaa yllättyä ihmisten typeryydestä. Kuten Einstein sanoi: "kaksi asiaa on loputtomia, avaruus ja ihmisten tyhmyys. Enkä ole edes varma siitä avaruudesta."  
biggrin.gif

Typerä kuva jostain känniääliöstä kuseksimassa mp-firman logon päälle toisen mp-firman takissa ei edes jaksa naurattaa, korkeintaan hieman tuhahduttaa. Ei erotu netin huumorikuvien tulvasta. Mutta mitä tekevät kusemisen kohteeksi johtuneen merkin palvojat? Eivätkö mene ja osta johonkin kekkereihinsä tämän "vihollismallin" pyörän, ja kasaa telineet ympärille, että pääsevät kaljoissaan kuseksimaan ko. pyörän päälle ja räkättelemään. Sitten varmaan vielä ajattelevat että "siitäs saivat, meille ei vittuilla"  
biggrin.gif

Minä kun pidin itseäni lapsellisena... näköjään on vielä toivoa  
tounge.gif

Back