• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Retkimutka goes oopuunpäin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja shyhander
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Usko jo ettei se mitään pilaa jos et ole edellä.. Ja juu, hyvältä näyttää lauantain keli! :thumbup:

Ehdottomasti mukaan vain! Kyllähän sitä aina voi kaikkea miettiä ja epäröidä, mutta aivan turhaan. Itse tulin letkaan mukaan kun kilometrejä oli takana se ~2000km ikinä, eli täysin vasta-alkajana. Paikka letkan perälle ja kaikilla oli hauskaa vaikka en muiden vauhdissa pysynytkään.

Huikean hyvää keliä lupaa yhä.. Laitappas shy tää tonne tapahtumakalenteriinkin varmuuden vuoksi. :thumbup:

Mä taidan itse perua oman tulemiseni. Kotiloa on kivempi ajaa pää kipeänä ja tavaroiden kuskaamisessakin tuli pieniä logistisia ongelmia.

Voisin tulla kahvittelemaan ennen lähtöä vaikka en mukaan lähdekään. Pääsee samalla pörräämään pienen lenkin takaisin kotiin ennen lähtöä Poriin :)

Lässähti kuin pannukakku!

Ei näkynyt osallistujia tai vetäjää. 2 pyörää ruuduissa mutta kuskit kateissa. 10 min odotin ja lähdin.
Taisi olla viimeinen retki!?

Ehkä ensi vuonna vaivaudun katsomaan josko joku olisi paikalla. Edes vetäjä!
Noh, sairastapauksellehan ei voi mitään!

Oliko aika ja paikka varmasti oikea? Ei kuulosta yhtään tutulta toiminnalta. Mä en päässyt edes kahville kun uni maittoi sen verran hyvin.

Oli oikea paikka!
Tampereella on vain yksi Lahdesjärven ABC ja kello oli 9.50 kun saavuin tankkaamaan. 4 pyörää asemalla. Yksi mies - ja naismotorisi siitä lähti niihin aikoihin liikenteeseen!

Vedin sitten ihan itte 300km pitkin ja poikin. Hyvä keli oli joo. Porukassa olisi varmaan ollu ihan kiva kulkee!

Ihme homma. Ehkä kuullaan selitys kun letkalla olleet palaavat linjoille.

Kolme meitä lähti loppujen lopuksi. Veturi ilmestyi 5 minuuttia myöhässä, mutta olipahan vaan hyvä retki, 9 tuntia ja about 600km kaikkiaan. Aivan mahtavaa mutkaa suurin osa reitistä..

Siinähän me oltiin jannu2 terassilla kolmestaan (brenkku käväs siviileissä moikkaamassa) odottelemassa veturia, olisit tullut kysymään! :D

Ei tullu kaikkiaan kuuttasataa kilometriä! Yli neljäsataa tuli niinkun lupasin! :thumbup: (530 tai jotain sellasta oli trippimittarissa)

Tosiaan pikkasen myöhästyin kun piti käydä vaihtamassa aluspaita ohuempaan. Rautatieaseman kello oli musta 9.50 kun siitä ajoin kohti Lahdesjärveä Hatanpään kautta.

Eli kolmen pyörän miniletka tuli, mutkia oli aika paljon, toki suoraakin tietä ajettiin alkuun ja loppuun varmaan 150 kilsaa.

Ajontäyteinen päivä, hyvä fiilis! Kiitos seuralaisille! :rakastunut:

Back