• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Reppua hankkimassa..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Corsair
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Juoppis sanoi:
Kriega r30 olis haavelistalla, mutta hinta hirvittää opiskelijaa. Mutta miten onko kellään kokemuksia esim tästä vastaavasta kapan versiosta: http://www.allright.eu/kauppa/index.php?l=MP&cat=&grp=&tuote=WA402

Mulla on toi sama Kappan reppu. Ainoo ongelma, jonka olen siinä huomannut, että se rinnan yli menevä hihnan pää on vähän hankala saada kunnolla jonnekin, jossa se ei ala tuulen voimasta heilumaan. Pieni juttu, mutta vähän ärsyttävä.

Pidemmistä reissuista mulla ei oo kokemusta ja pääasiassa käyttänyt n. 10km työmatkalla. Tuntuu kuitenkin hyvältä selässä eikä ala heti painamaan. Hinta huomioiden mun mielestä ihan pätevä reppu.

Onkos mistä jengi tilaillut tuota Kriegan R25:sta? Aikalailla samassa hintaluokassa näyttää pyörivän joka paikassa. Nyt viikonloppuna sen varmaankin tilailen, mutta aattelin vaan varmistaa että jos jostain tietystä paikkaa tilattuna siitä säästäisi sen muutaman kympin.

Mä hain tuusmotorilta ja sain kai femman tai kympin halvemmalla kun reliatecilta.... olisko ollut 115€.

Telos sanoi:
Mulla on toi sama Kappan reppu. Ainoo ongelma, jonka olen siinä huomannut, että se rinnan yli menevä hihnan pää on vähän hankala saada kunnolla jonnekin, jossa se ei ala tuulen voimasta heilumaan. Pieni juttu, mutta vähän ärsyttävä.
Eilen hain tuon Kappan ja totesin saman, että siinä ylähihnassa ei ole pidikettä kuten muissa remmeissä ja säätövaraa on kyllä melkoiselle karpaasille. Senhän voisi lyhentää ja polttaa/ommella jos ja kun tuosta on harmia. Muuten tuo tuntuu tosiaan aika pätevältä perusrepulta.

Kriega R25 tuli siis hankittua ja eipä ole muuta kuin hyvää sanottavaa. Todella erinomainen tuote.
Niin Fc Motosta ja toimitusaika oli n.5 pv.

Kriega R25 ollut käytössä nelisen vuotta. Lisänä US-5 vedenpitävä lisäreppu, johon on hyvä kostealla kelillä (tai miksei muutenkin) laittaa lompakot, puhelimet, vaatteet yms romppeet jotka haluaa pitää täysin kuivina. Etupuolella vasemmalla pieni lisäkotelo, johon esim. saa pankki-/ajokortin kätevästi.

Mahtava reppu. Mahtuu paljon tavaraa, eikä paina selkää/puuduta hartioita vaikka olisi täynnä. Ylimääräisiä remmejä tai lenksujakaan ei ole. Jämäkät vetoketjut ja hyvälaatuinen kangas.

Täydet pongot Kriegan tuotteille :thumbup:

Mainitsempa vielä 35 kriegan heijastavasta materiaalista, näkyy sopivassa valaistuksessa todella hyvin.

R25 saapui tänään ja varsin laadukkaalta vempeleeltä vaikuttaa. Huomenna pääsee sitä testaamaan ihan tien päälle kun pitää käydä työreissulla Lahdessa. Tuli vaan yllätyksenä että tuossa yläosassa ei ollut noita samoja kiristyslenkkejä kuin oli tottunut näkeen eri arvosteluissa. Näemmä tämä on sit joku uudempi versio tai eurooppamalli kun nettisivutkin näyttävät että yläosasta puuttuu ne.

Ostin hiljattain Allrightista Kappan vedenpitävän repun, 30l. Oli halpa. Lokeroita on kaksi, yhdessä vetskari ja sammio-osassa Ortliebin vedenpitävien säkkien kaltainen sulku. Simppeli vedenpitävä säkki repun muodossa. Vastinetta rahalle tuli paljon ainakin, sisään mahtuu enemmän kuin jaksaa kantaa. Mitään varsinaisia hienouksia repussa ei sitten ole, aika perus säkki.

karoliinasalmin sanoi:
Ostin hiljattain Allrightista Kappan vedenpitävän repun, 30l. Oli halpa. Lokeroita on kaksi, yhdessä vetskari ja sammio-osassa Ortliebin vedenpitävien säkkien kaltainen sulku. Simppeli vedenpitävä säkki repun muodossa. Vastinetta rahalle tuli paljon ainakin, sisään mahtuu enemmän kuin jaksaa kantaa. Mitään varsinaisia hienouksia repussa ei sitten ole, aika perus säkki.

Täällä sama. Jonkin sortin selkäsuojan voi kai laskea hienoudeksi.

Taajuuskorjain sanoi:
Huomenna pääsee sitä testaamaan ihan tien päälle kun pitää käydä työreissulla Lahdessa.

Hyvältä tuntui. Eihän sitä meinannut edes tuntea sieltä selästä ja mitenkään ei rajoittanut liikkeitä. Reppu on tosi helppo pukea päälle ajokamppeissa kun siinä on leveät hihnat. Iso peukku näillä kokemuksilla! :thumbup:

Kapan 30 litrasta lähdin paikan päälle ihmettelemään tarkoituksena ihan ostaakkin. Siinä sitte liikkeessä ajattelin, että jos mä nyt kuitenki vilkaisisin sitä kriegan r25:sta.... :right:

Terveisin nimim. 130€ köyhempi opiskelija..:jippikaijee:

Back