• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Renkaiden puhkojia liikkeellä... Oulussa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja helanmi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Oulunsalo
veryangry.gif
Sattuipas tuossa toissa iltana itselle sellainen "vahinko", että jätin pyörän pariksi tunniksi kadunvarteen parkkiin kun en jaksanut/viitsinyt halliin viedä, kun oli tarkoitus mamman kanssa päästä kahdestaan neitsytmatkalle prätkällä (lapset oli yö kylässä). Niin eiköhän joku  
mad.gif
V*tun M*lkku ollut käynyt iskemässä kaksi peltikattoruuvia eturenkaaseen ja tottakai myöskin takarenkaaseen oli pitänyt iskeä kaksi samanlaista ruuvia jotta pysyy pyörä balanssissa.  
veryangry.gif

mad.gif
No eipä sitten paljon päästy ajelemaan, kun meni "vähän" niinkuin renkaan paikkailu hommiksi tuo ilta. Mutta jos ko. henkilö jostain syystä jää kiinni niin  
kaboom.gif
voipi tulla "kaverille"kin jotain paikkailtavaa eikä taida yksi ilta siihen hommaan riittää... Niin ja tämä episodihan tapahtui sitten Oulun keskustassa jossa on poijjaat jo noita hiekka(vaihde/moottori)laatikko leikkejä leikkineet öljyn kera...  
033102ass_1_prv.gif

mad.gif
Mutta silti jaksaa  
062802moto_prv.gif

033102beer_1_prv.gif

062802moto_prv.gif

buttrock.gif
aurinko paistaa...

Sinne kannattais järjestää joku väijy ja vähän opettaa poikia kunnioittamaan toisten omaisuutta, luulen että useampi häijynnäköinen motoristi ringissä ympärillä antaa ajattelemisen aihetta ja puhuttelulla selvitään.

Sinne kannattais järjestää joku väijy ja vähän opettaa poikia kunnioittamaan toisten omaisuutta, luulen että useampi häijynnäköinen motoristi ringissä ympärillä antaa ajattelemisen aihetta ja puhuttelulla selvitään.
Vaihtoehtoisesti voisi katsoa mitä on tekeillä ja näytön varmistuttua lähdetäänkin sitten yhdessä vanhempien lompsalle?

Onkohan Oulussa jotain vikaa kun harva se päivä tulee ilkivaltathredeja sitä koskien. Paskaa koneeseen ja renkaita rikki...
mad.gif

Kameravalvonta pyörälle ja kriminaalit nalkkiin. Oma pyörä on vielä saanut olla rauhassa.. jos asuisin levottomalla seudulla niin voisin pari satasta sijoittaa valvontakameraankin
smile_org.gif

NO hemmetti täähän alkaa vaikuttaa siltä, että joku uhraa ihan ajatusta tuohon kiusantekoon, kun pyrkii tekeen mahdollisimman kallista damagea. Kiva alkaa renkaita uusimaan jonku idiootin takia...

Ei muutaku valvontaa pystyyn, pyörä jonneki alttiille paikalle, jossa tuota ilkivaltaa on sattunu, joko valvontakamera ikkunasta kuvaan tai sitten viitseliäitä kavereita kyttään. Ja vaikka kuinka tekis mieli opettaa sitä tyyppiä, niin iästä riippuen suosittelisin joko vanhempien paikkeille menoa tai poliisia...

Kalevan juttutuvasta varmaan etsimällä löytyis muutama pyörävihaajan teksti, että saattaapihan sielläkin olla vihjeitä, tiedä sitten.

Esimerkiksi *täältä* löytyy sopia langaton, liiketunnistava ja yökäyttöön sopiva valvontakamera. Itse olisi tarkoitus asentaa tuollainen mökille pihan kautta tapahtuvaa kauttakulkua hillitsemään.

-strider-

Esimerkiksi *täältä* löytyy sopia langaton, liiketunnistava ja yökäyttöön sopiva valvontakamera. Itse olisi tarkoitus asentaa tuollainen mökille pihan kautta tapahtuvaa kauttakulkua hillitsemään.

-strider-
Mulla käytössä ailocom merkkinen kotimainen,vaatii sähkön ja nettiliittymän.Hinta n.700e. Kuvaa voi katsoa reaaliaikaisesti mistä vaan,eli kamera tarvitsee sähkön,palvelin yhdistetään verkkoon,kamerassa blue-tooth n.100m. Itse voit olla afrikassa,ja siellä kun menet nettiin niin voit seurata mitä kotosalla tapahtuu.

Sehän tässä eniten tympii kun se pyörä oli aivan tuossa ikkunan alla ja periaatteessa näin sen koko ajan
withstupid.gif
. Mutta en aio enää sitä siihen parkkeerata. (Wild guess) Ovat tainneet "poijjaat" olla jo sen verta isoja että ennemmin hoidettaisiin juttu poliisin kuin vanhempien kanssa, jos kiinni jäisivät. Sillä vain rupesin "avautumaan" täällä, kun siinä samalla paikalla (Heinätorinkadulla) on ollut myöskin sellainen punainen CBR Honda parkissa, että ei ole ehkä paras paikka pyörää(kään) pitää. Omani on tästä lähtien parkkihallissa.

nimimerkillä: kerrasta oppiva

Mutta eikun
062802moto_prv.gif
sport05.gif

TAAS !!!
veryangry.gif
veryangry.gif
eihän tämä voi olla enää totta, kokoajan ovat motoristien pyörät ilkivallan kohteena.
veryangry.gif
veryangry.gif
Oiskohan kohta aihetta perustaa oma treadi:"Pyöräni oli ilkivallan kohteena" ?
033102ass_1_prv.gif

Enpäs ole aivan varma, mutta kun ruuvit oli sillain että toinen renkaan oikeassa ja toinen vasemmassa reunassa, sekä etu-, että takarenkaassa. Joko olen pirun "taitava" kuljettaja (kuten me kaikki) tai ruuveja on kylvetty tuohon parinsadanmetrin matkalle enemmänkin, jonka jälkeen ajaminen oli jo h**vetin vaikeaa ei oikein tiennyt, että mihin suuntaan mennään.
nixweiss.gif
crazy.gif
nixweiss.gif

Back