• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Renkaat

Moro,

Uutena jäsenenä kysyisin, mistä mahtaa löytyä edullisesti renkaat? Oon kolunu kohta kaikki mahdolliset netti kaupat läpi ja päätös on vaikeaa, niin merkin kuin ostopaikan suhteen.

Onko joitain suosituksia?

Kiitos jo etukäteen.

Lähinnä nakkikiskalle ja motarille. Hakusessa olis sellaset suht.edukaat perusrenkaat joka säähän ja ajoon. Pääasiassa ajan motaria.

Moro,

Uutena jäsenenä kysyisin, mistä mahtaa löytyä edullisesti renkaat? Oon kolunu kohta kaikki mahdolliset netti kaupat läpi ja päätös on vaikeaa, niin merkin kuin ostopaikan suhteen.

Onko joitain suosituksia?

Kiitos jo etukäteen.
Jos olet myös Motorg Ry:n jäsen, niin saat sivun ylälaidasta klikkaamalla aukeavan shopin muutenkin edukkaista hinnoista vielä 5% lisäalennusta.

Hakusanalla rengassetti löytyy ne edullisimmat hinnat. Hyvä ja edukas sporttirengas esim. Pirelli Diablo alkaen alle 200,- per setti ja asennus etu+taka alta alle tasapainotuksineen yhteensä 69,-

Myös asennuspalvelu löytyy ja vapaita aikoja huomisellekin vielä jäljellä iltapäivälle yhdestä eteenpäin. Aamu on jo buukattu täyteen. Eikun rengaskaupoille.
062802moto_prv.gif

t. Spagu (www.reliatec.com)

Sporttien sijasta itse olen tyytynyt vain sport-touer-gummiin.
Ei sula takanen niin nopeasti alle.
Tällä hetkellä rengastuksena Z6 etu-/Pilot road2 takapallo.

Uudet Pilot road3 saivat hyvän arvosanan biken vesikelin testissä.

Back