Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No niin nyt ovat Diablot alla ja alku liukkaudet ajettu renkaista pois.OikeinTilattu. Alle saan varmaan loppu viikostaDiablot tais olla n. 250e Shopissa... Eli sieltä vaan tilaileen!![]()
![]()
Minulla oli 1000F:ssä BT-020 edessä ja hyvä kun pyörä pysys käsissä. Jälkeenpäin kuulin että tuota mallia on olemassa kahdella erilaisella renkaan runko rakenteella. Toinen on tarkoitettu raskaskeulaisille mopoille ja ilmeisesti olin saanut alle sen "tavallisen" mallin. Kumma vain ettei siitä ole mainintaa missään eikä sen koommin rengasmyyjätkään ole vaivautuneet asiasta mainitsemaan.Mulla on varmaan sitte jotkut maanantaimallit ko. renkaista ko ei ravista yhtään. Huoletta voi päästää sarvista irti, vaikka renkailla on ajettu jo 9000km.bt020 on nyt edessä ja täristää niin pirusti.. uutena ei,,mutta nyt ku tuli 4000lasiin niin.. tekarit tippuis jos omistaisin semmoset.![]()
Ajattelin kuitenkin porukan painostuksesta kokeilla seuraavaksi Mez4:a...
Eiks niit Diabloi oo Corsaa ja Stradaa? Kumpaa oot käyttäny?Ihmetellä pitää miten olet saanut Diablon 4000 km paskaks. Itse ajoin viime Euroopan reissun Diabloilla, siellä tuli 8500 km ja vielä kotimaata tonni päälle. Kolme laukkua kiinni ja paljon kovaa ajoa. Siis noin 9500 km kesti takanakki, etunen menee ensi kuussa vaihtoon.![]()
Ja Diablot laitan taas alle.![]()
Siis eikös niitä ole perus diablo + diablo corsa +diablo strada ?Eiks niit Diabloi oo Corsaa ja Stradaa? Kumpaa oot käyttäny?
No voi perskeles, aloin vasta nyt ihmetteleen tota kumii ku se noin nopeesti oli alle sulanu. Surffailin äsken Pirellin sivuilla ja tosiaan niitä on 3 eri versioo. Ne oli huollossa kääntäny sen Corsan alle, ei ihme ettei kestänykkää.. Ei muut ku ensi viikolla perus diablo alle siis!Siis eikös niitä ole perus diablo + diablo corsa +diablo strada ?Eiks niit Diabloi oo Corsaa ja Stradaa? Kumpaa oot käyttäny?![]()
itellä ne perus diablot ja hyvin toimineet
Edessä Z4 samoin takana,etukumilla ajettu 5tkm ja pintaa reilusti jäljellä,takakumilla menty yli 8tkm ja pääsee varmaan 2tkm ainaki,hyvin on toimineet märällä ja kuivalla,kyyti on pysyny tasaisena vaikka pinta on kulunut,Hyvä valinta!Nyt on Metzeler Z4 alla edessä ja takana. Saas nähä. Kehuttu on...![]()
Jep! Kokeiltu on, ja myös seuraavat renkaat on Z4:t. 8000km takana ja uudet samanmoiset on tilattu. Varma valinta!Ajattelin kuitenkin porukan painostuksesta kokeilla seuraavaksi Mez4:a...