On kannattanut. Olen tilannut esim. mynetmoto.com ja mprenkaat-store.com. Alle asennutan firmassa joka osaa asentaa mp -nakkeja, muttei itse myy niitä, ei tarvitse kuunnella mitään turhaa vittuilua miksei heidän kultahyllyiltä ole ostettu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tää ”kultahylly-valitus” on just tätä - tuijotetaan omaa 10-20€ ”säästöä” kunnes herätään todellisuuteen et mp-huoltoliikkeet on kadonneet - ja taas on aihetta pahoittaa mielensä ”somessa”… vittu, ostakaa nyt edes uudet gummit merkkiliikkeen huoltotiskiltä, jää alv kotiin ja tulee katettua häviävän pieni osa yritysten t.v.-kustannuksista => jotka lajin harrastajien tuleekin kantaa - ellei haluta että asiantunteva palvelu/tuki loppuu kokonaan, koska mun €urot ja web…artoodetoo sanoi:On kannattanut. Olen tilannut esim. mynetmoto.com ja mprenkaat-store.com. Alle asennutan firmassa joka osaa asentaa mp -nakkeja, muttei itse myy niitä, ei tarvitse kuunnella mitään turhaa vittuilua miksei heidän kultahyllyiltä ole ostettu .

Motoristo sanoi:Tää ”kultahylly-valitus” on just tätä - tuijotetaan omaa 10-20€ ”säästöä” kunnes herätään todellisuuteen et mp-huoltoliikkeet on kadonneet - ja taas on aihetta pahoittaa mielensä ”somessa”… vittu, ostakaa nyt edes uudet gummit merkkiliikkeen huoltotiskiltä, jää alv kotiin ja tulee katettua häviävän pieni osa yritysten t.v.-kustannuksista => jotka lajin harrastajien tuleekin kantaa - ellei haluta että asiantunteva palvelu/tuki loppuu kokonaan, koska mun €urot ja web…![]()

Motoristo sanoi:Tää ”kultahylly-valitus” on just tätä - tuijotetaan omaa 10-20€ ”säästöä” kunnes herätään todellisuuteen et mp-huoltoliikkeet on kadonneet - ja taas on aihetta pahoittaa mielensä ”somessa”… vittu, ostakaa nyt edes uudet gummit merkkiliikkeen huoltotiskiltä, jää alv kotiin ja tulee katettua häviävän pieni osa yritysten t.v.-kustannuksista => jotka lajin harrastajien tuleekin kantaa - ellei haluta että asiantunteva palvelu/tuki loppuu kokonaan, koska mun €urot ja web…![]()
Okei toivottavasti ei koske tuota mp renkaat storea tilaan sieltä aika varmasti gummit.
JMH sanoi:Onko tuossa kirjoitusvirhe? 20-30 €/ sarja kotiin toimitettuna.
XX75 sanoi:Niin paljonko mahtaa olla ne toimituskulut tuolta?
MarkoN sanoi:Toimitettuna... Toimitus on ilmainen.
En kylläkään kokeillut tilata 10 rengasta että tuleeko sitten rahtia
Mikeyx sanoi:Parikymmentä vuotta sitten tilasin Saksasta 4 autonrengasta (reifenversand.com). Rahti oli kokonaisuudessaan 23 eur - ja renkaat tulivat kotiovelle Postin autolla. Samaan aikaan Postin halvin pikkupaketti Suomessa -ilman kotiin tuontia- oli about 15 eur.![]()
vstrom sanoi:Osalla ulkomaisista rengaskauppiaista, jotka tarjoavat ilmaista toimitusta renkaiden hinta vaihtelee sen mukaan, missä maassa ip-osoite sijaitsee. VPN:llä voi kokeilla, kuinka suolaiset toimituskustannukset Suomeen renkaissa on verrattuna Keski-Eurooppaan. Toimitusmaaksi ei voi valita kuin IP-osoitteen mukaisen maan.
Mikeyx sanoi:Parikymmentä vuotta sitten tilasin Saksasta 4 autonrengasta (reifenversand.com). Rahti oli kokonaisuudessaan 23 eur - ja renkaat tulivat kotiovelle Postin autolla. Samaan aikaan Postin halvin pikkupaketti Suomessa -ilman kotiin tuontia- oli about 15 eur.![]()
psi sanoi:Ei toimitus ole ilmainen, rahti on lisätty renkaan hintaan.
MarkoN sanoi:Joo mutta on se silti edullisempi kuin mikään mistä olen tähän asti Suomesta löytänyt.
Eikä nuo muutkaan ulkomaiset linkit ole olleet edullisempia kuin tuo grip 500.
Mutta voidaanhan me tietysti jatkaa tätä saivartelua täällä