• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Renkaanvaihto?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AimoPamaus
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ennen kuin alat väkertää oman No-mar tangon on hyvä tutustua myös tähän.

image002.jpg

image004.jpg

Hommasin itselleni tuollaisen valmiina kun ei ollut aikaa tehdä sitä itse.
On kaikin puolin parempi ja ei pyri kiertymään kumia asennettaessa kuten nomar.
Viisi kumia olen tuolla vaihtanut ja "No-Mar" torrakko on jäänyt pois käytöstä kokonaan.  

Ja jotta jokainen ymmärtää tuon toiminnan niin tässä käyttöohje

Jopa on härvelit pojilla.

Sen verran tuosta tasapainotus vempeleestä, että miten arvioitte tasapainoitus paikan suoruuden?
Vatupassilla?

Tallin lattia,2-3 rengasrautaa,vanha kumi pois,uus päälle,kompuralla ilmaa,vanne paikalle ja eiku surauttelee.
Ihan turhaa nappularenkaita tasapainoittaa niin ....

Helvetin kallis zydeemi mulla,mutta olen ihan tyytyväinen siiheen
biggrin.gif

Eikä kestä kauan vaikka mulla EI ole tubeless versiota.

Ennen kuin alat väkertää oman No-mar tangon on hyvä tutustua myös tähän.

image002.jpg

image004.jpg
Mulla on myös tuo Mojo. Loistava vehje! Tuolta lisää infoa:

Mojolever

Jokusen renkaan saa vaihtaa ennenkuin maksaa itsensä takaisin. Muistaakseni tuossa oli postikulutkin aikamoiset kun se rautakanki painaa melkoisesti. Ja noin painava mötikkä tietty jää tulliin joten siihen tulee ALV ja tulli päälle.

Jopa on härvelit pojilla.

Sen verran tuosta tasapainotus vempeleestä, että miten arvioitte tasapainoitus paikan suoruuden?
Vatupassilla?

Meinasin aluksi että pistän tuohon passin silmän joka oli jo hommattuna valmiiksi mutta ei se sitä tuntunut kaipaavan.

Tuota on tullut testailtua erilaisilla alustoilla ja jopa ihan tarkoituksella hieman kallellaankin.
Eipä näy olevan kovin nuukaa, aina se painavin kohta tulee alas. Merkkaan sen teipin palalla ja lähden hakemaan vastapuolelle sopivaa painoa.
Pistelen itse etusen 5g tarkkuudella mutta takasessa ei huomaa vaikka 20g olis pielessä.

Back