Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
suosittelen! toi nylon työkalu on todella kätevä..Siis tämän varmaan löysit?
nimenomaan ei tarvitsisi ollakkaan yhdistetty laiteYhdistettyjä laitteita ei taida kovin montaa olla. Tässä linkki renkaanvaihtolaitteeseen gp503
Vanteelta irtipainamiseen kätevin ja nopein on Fiskarsin pistolapio. Halpa kopiokin välttää.
Jos tämä toimii niin olis aika erinomainen keksintö.Vanteelta irtipainamiseen kätevin ja nopein on Fiskarsin pistolapio. Halpa kopiokin välttää.
Tuota pitää kokeilla seuraavassa renkaan vaihdossa. Välineetkin on jo kotona.
Sadalla kilolla lähtee ilman temppuiluaJos tämä toimii niin olis aika erinomainen keksintö.Vanteelta irtipainamiseen kätevin ja nopein on Fiskarsin pistolapio. Halpa kopiokin välttää.
Olen tosin hieman skeptinen tän suhteen, pelkäänpä että lapiomiehellä tarvitsee olla reilu sata kiloa elopainoa että homma onnistuu. Useamman kerran nimittäin sellasella vipuvarrella niitä renkaita alas painanut ja ihan tosissaan saa välillä roikkua siellä vipuvarren päässä...
Siis kyllä tämä menee ilman muuta kokeiluun. Itse olen raudoilla viime kesänä vaihtanut useita pareja ja se kaikkein hankalin juttu on juuri se reunan alaspainaminen. Siihen mulla on 2x4:sta värkätty sellanen vipuvarsi jonka toinen pää laitetaan vaikkapa auton kynnyskotelon alleSadalla kilolla lähtee ilman temppuiluaJos tämä toimii niin olis aika erinomainen keksintö.Vanteelta irtipainamiseen kätevin ja nopein on Fiskarsin pistolapio. Halpa kopiokin välttää.
Olen tosin hieman skeptinen tän suhteen, pelkäänpä että lapiomiehellä tarvitsee olla reilu sata kiloa elopainoa että homma onnistuu. Useamman kerran nimittäin sellasella vipuvarrella niitä renkaita alas painanut ja ihan tosissaan saa välillä roikkua siellä vipuvarren päässä...![]()
Polkaisee vain kunnolla lapion päälle, ja se on kertalaakista irti. Sanoisin, että 70-80kg riittää, jos vähän rytkäyttää. Äijäkonstit on äijäkonsteja, ja neidit vie liikkeeseen vaihdettavaksi. Kukin tyylillään.
Siis onko tästä laajemmin kokemusta?suosittelen! toi nylon työkalu on todella kätevä..Siis tämän varmaan löysit?![]()