• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Renkaanlämmittimien hyödyt?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TSR
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Esimerkiksi suomessa myytävissä Moto GP lämppäreissä (riippuu tietysti mistä maahan tuotu)  ei ole lämppäri kohtaisia sulakkeita, kuten niissä brittitulpallisissa on,
Suomessa myytävissä ainakin osassa on brittitulpat. Maahantuojana Storm ja 10-20 sarjaa olen niitä myynyt. Huonona puolena kuminauha, joka joskus tuppaa katkeamaan. Adapterit ovat pääsääntöisesti paketissa mukana.

Jukka

Rataharrastuksen myötä tuli mieleen et kannattaako renkaanlämmittimiä alkaan osteleen?
Kannattaa. Kannattaa myös käyttää niitä kun ne on ostettu. Ne maksaa moninkertaisesti itsensä takaisin heti, kun jää yksikin lämmittelykierroksen hi-side tilastoimatta. Miinuspuolena voi pitää sitä ellei niitä käytä aina tuppaa ennemmin tai myöhemmin unohtumaan renkaan lämmittely ajamalla ja päätyy noihin samoihin tilastoihin. /z

edit: tahantonta tautofoniaa
loops..
Taas olin Kemoralla lämppärikierroksilla nätisti ja tasasesti molemmista päistä luisussa, kun vähänkin ahnehdin mutkiin ja rengas nyt kuluu tuolla muutenkin mutta todella vaikea saada kumia runkoa myöten lämpimäksi moneen settiin ihan vaan ajamalla vaikka paineet nouseekin hyvin.

Täytyykö tässä ruveta pitämään pukkeja * mukana vaikka on vain mopolla liikkeellä?  
biggrin.gif
/z

Edit1: * sen verran tosissani olen että tietääkö kukaan mistä löytyis reppuun menevät mini kokoiset etu/takapukit, ettei tarvii ruveta tekemään?
cool.gif

Back