• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Renkaan vaihto Tuusula-Järvenpään seutu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BlackCat
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kertokaapas joku hyvä rengaskauppa Tuusula-Kerava-Järvenpää seuduilla. Tuusmotorin toki tiedän mutta muita vaihtoehtoja.

Ykkös-MP Järvenpäässä.
062802moto_prv.gif

Ei ihan Tuusulassa, mutta ei kaukanakaan...

http://www.mphotelli.com/

Onko renkaanvaihdossa tai huollossa jonoa? Me hoidamme pyöräsi asiat kuntoon sopimuksen mukaan, myös iltaisin ja viikonloppuisin. Sinulle jää enemmän aikaa nauttia itse moottoripyöräilystä.
Varaa heti aika numerosta 0400-622 569 tai lähesty meitä sähköpostilla mphotelli@mphotelli.com

PHT-speed järvenpää,ykkös-mp järvenpää tai tuusmotor tuusula. Tuussiinkylläkään en enää mitään vie, henkilökohtaset kokemukset on erittäin huonoja huollon puolelta.

PHT-speed järvenpää,ykkös-mp järvenpää tai tuusmotor tuusula. Tuussiinkylläkään en enää mitään vie, henkilökohtaset kokemukset on erittäin huonoja huollon puolelta.
Mulla on TussuMotor ollut pannassa jo vuodesta -95... Pennin jeniäkään eivät multa tule ikinä saamaan.

Nimim. mopokaupoista huonot muistot.

työn jäki verrattuna hintaan on aivan perseestä. niillä jätkillä siellä huollon puolella tuntu olevan peukalo keskellä kämmentä. Ainakin mitä mun pyörää ne on roplannu, tiedä sitte muista. Pyörä oli huollossa ja ne vaihto sitten pumppujen stefat vaikka sanoin että ei koske niihin, kesti 2 päivää ja alko vuotamaan öljyä.

Mutta tässä paikka jota voin suositella kaikille.

Pieni mainos:

Monitoimirengas Ky
Ilvesvuorenkatu 5c
01900 Nurmijärvi

Mukava ja asiallinen suhtautuminen asiakkaisiin ja kaikenlisäksi
on todella sopivan hintainen

Renkaan vaihto ja tasapainotus irtovantaalle 15 €

Ei muuta kun käyttäkää hyväksenne  ns. ORG:in tarjous

bowdown.gif

Ei tarvii enää haeskella renkaan vaihto paikkaa, kun tekee samoin kun minä. KLIK Ennen kaikkea ei tarvii käydä tuusmotorissa. Lähdenpä vaihtaamaan itelle uuden etusen. Ei myöskään tarvii tinkiä ja marista et on kallista kun maksaa kaiken kerralla etukäteen.  
tounge.gif

En ainakaan suosittele hinnan puolesta Järvenpään Vianoria. Mulla veloittivat irtovanteelle asennetusta renkaasta 30 €. Rengas ostettu Reliatecista. Pari tuttua, jotka oli renkaan ostaneet paikan päältä, olivat saaneet asennuksen renkaan kanssa samaan hintaan ja mä hinnastoa katsellessa ajattelin, että hinta on hinnaston mukainen eli asennus 10 € ja tasapainotus toiset 10 €. Ei koskenut sitten muualta ostettua rengasta. Viime kesänä sain alta-alle-asennuksen halvemmalla mutta kun ei siihen hommaan tuntunut millään lafkalla olevan aikaa, niin hommasin huoltopukin. Ei ainakaan vielä huoltopukki alkanut maksamaan hintaansa takaisin.

Back