Itse olen noita josku työn puolesta asennellut autoihin. Perinteinen tubeless-paikka on tarkoitettu max. 120 km, ja käytettäväksi renkaan kulutuspinnan alueella. nopeuksiin ja sitä ei nykyään kovinkaan monet rengasliikkeet mielellään laita. Muistaakseni joku horisi, että olisi EU:n myötä taidettu kieltää. <-- ei varmaa tietoa.
Omaan prätkäänkin olen laittanut, mutta kyllä se vähän hirvitti ajaa loppukausi tietäen että takarenkaassa on tuollainen. En suosittele kenellekkään perinteistä tubeless-paikka MP:hen laitettavaksi.
Tietenkin reissussa tämä menetelmä käy hätätilanteissa siksi aikaa, että saa ajettua pyörän renkaan vaihtoon. Vinkkinä: BMW-motoristeiltä taitaa löytyä tubeless-paikkausvehkeet penkin alta.
Jos välttämättä haluat paikata renkaan josssa esim. ruuvin tai naulan aihettama reikä (lasin viiltoon ei sovi, osta suosiolla uusi rengas), käytä toisenlaista tubeless-paikka. Ainakin sieni-nimellä joskus tunnettu sienen muotoinen paikka joka laitetaan sisäkautta (rengas pois vanteelta) reikään ja vedetään renkaan läpi ulos. "Sienen" lakki jää sisäpuolelle varmistamaan paikan.