• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Rengasteipit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja VoDe
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
kuinka te saatte laitettua sen teipin suoraan. ite oon kerran koittanu sähköteipillä ja meni aivan v***uilleen ja hermot meni..
veryangry.gif
TÄÄLLÄ ! hywät ohjeet teippauksiin! Streetglo rimstripe installation link !
kuvasta poiketen kannattaa pitää se teippi rullassa ihan loppuun asti ettei liimapintaan pääse kiviä tai yms.

biggrin.gif

Mä oon aatellu maalata pyykkipojat kromin värisiksi, mattamustat ois vielä hienommat mutta ei ne pimeessä löydy ojanpenkalta niin heleposti. Vanhoista röntgenkuvista saa hyvät saunrit...

kuinka te saatte laitettua sen teipin suoraan. ite oon kerran koittanu sähköteipillä ja meni aivan v***uilleen ja hermot meni..
veryangry.gif
vaikee sitä on selittää... venytä vähän teippiä ja seuraa peukalolla painaen... jos menee vinoon niin vähän matkaa takaisin päin ja uusi yritys! mullakin meni ensimmäinen kerta harjottelun piikkiin, mutta kolmanteen kertaan olen todella tyytyväinen. tulos näkyy tässä
Tollai venyttämällä menee vai sisäreunakin tasaseks? Vois olla iha asialliset laittaa...
062802moto_prv.gif

Back