Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vähän rankkaa yleistystä. Mulla on kolmas kausi menossa Motonetistä ostetulla, ihan samannäköisellä kuin tuo Ohlssonin mittari. Hyvin toimii edeleen. Siinä on aika lyhyt automaattikatkaisu.omasta kokemuksesta noi digitaaliset on aina akku tyhjä ja pitää nollailla.
Mulla kans samanlainen ratakäytössä ja on hyväksi todettu. Kalibroitaessa näytti maksimissaan jakovälinsä (0,05bar) verran pieleen 1-3barin alueella..Vähän rankkaa yleistystä. Mulla on kolmas kausi menossa Motonetistä ostetulla, ihan samannäköisellä kuin tuo Ohlssonin mittari. Hyvin toimii edeleen. Siinä on aika lyhyt automaattikatkaisu.
sammy76 sanoi:
Miki sanoi:Ei sillä ole väliä onko mittalaite digi- vai manuasteikolla. Huoltamon mittareissakin on suht isoja heittoja. Ostaa biltemamotonetjonkun härpäkkeen ja käy muutamalla huoltiksella "kalibroimassa" mittarin. Useampi mittaus samalla huoltiksella ja sitten seuraavalla. Saa jonkun keskihajonnan ja poikkeaman "totuudesta". Sitten tietää, että mun mittarin 2bar onkin "oikeasti" 2,2-2,3bar.
Taffu sanoi:Huoltamoiden mittarit on käsittääkseni kaikista mittareista epätarkimpia, joten jossain muualla kalibroisin. Ihan puhdasta mutua, mutta kuitenkin![]()
eipä ne varmaan kyl toisaalta huoltsikoil rengas paineit tarkistelemas
tai käytä mitään "kiina ihmeitä"
sammy76 sanoi:ite oon noiden "kiinan" mittareiden kanssa pelaillu ja katellu huoltsikka mittareiden jälkeen rengaspaineet niin kyl ne on aina ollu alle 0,5barin sisässä huoltsikan mittarin lukeman kanssa, useasti aivan sama lukema. riittää kyl näin "touring" käyttöön, rata jannut on sit varmaan erikseeneipä ne varmaan kyl toisaalta huoltsikoil rengas paineit tarkistelemas
tai käytä mitään "kiina ihmeitä"
![]()