• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Rengasliikkeitä netistä toimituskuluineen ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tentai
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
B12 sanoi:
Gratis Versand ei käytännössä ikinä koske ulkomaantilauksia Saksalaisissa (tai minkäänmaalaisissa) verkkokaupoissa.
Jep, tutkailin liian vikkelästi ja olin väärässä. Kolmen renkaan rahti olisi 52 € joten Mynet edelleen halvin selailemistani ainakin noilla kolmella Z8:lla. Toimitus 20 € ja koko roska 333 € kotiovelle.
120/70 ZR17 (58W) ROADTEC Z8 / METZELER
75.55

151.10

180/55 ZR17 (73W) ROADTEC Z8 O / METZELER
98.24

98.24

laivaus

Yhteensä ilman ALV
269.34

VAT
64.64

yleinen yhteensä
333.98

Viimeksi muokattu:
Onkos Reifenversandin tämän vuoden toimitusajoista kokemuksia? Tilasin renkaat tiistai-aamuna mutta vielä ei ole mitään merkkejä niiden lähettämisestä. Reissu painaa päälle perkales..

Re: Rengasliikkeitä netistä toimituskuluineen ?

hp10a10 sanoi:
Onkos Reifenversandin tämän vuoden toimitusajoista kokemuksia? Tilasin renkaat tiistai-aamuna mutta vielä ei ole mitään merkkejä niiden lähettämisestä. Reissu painaa päälle perkales..
Torstai-iltana 18.5.2017 tilasin ja 29.5. renkaat toimitettiin ovelle. Välissä oli helatorstai,eli olisko ollut kuudes arkipäivä tilauksesta. Usein tullut nopeamminkin, aina ei ole kuulut mitään ennen toimitusta, nyt tuli 26.5 viesti saapuvasta lähetyksestä tekstarilla,johon sai ruksia käypäsen toimitusajan.

Re: Rengasliikkeitä netistä toimituskuluineen ?

Tulevat DPDllä jonka kotiin jakelun Suomessa hoitaa Postnord.

hp10a10 sanoi:

Klassinen virhe. :)

Alle kahden viikon toimitusajan varaan ei kannata laskea, jos on reissuun lähtö. Renkaita voidaan kuskata vääriin paikkoihin yms. Viikko menee optimitoimituksillakin (Saksa) yleensä.

hidas57 sanoi:
Klassinen virhe. :)

Alle kahden viikon toimitusajan varaan ei kannata laskea, jos on reissuun lähtö. Renkaita voidaan kuskata vääriin paikkoihin yms. Viikko menee optimitoimituksillakin (Saksa) yleensä.

Lähtö juhannuksena joten ei tässä ihan olla hevosen selässä sentäs :cruising:

hp10a10 sanoi:
Tuleeko tuolta kuitenkin tracking code toimitukselle jossain vaiheessa?

Tarkistin viime kesällä kirjoittamastani viestistä, että muistinko oikein putiikin, alla lainaus:

rantave sanoi:
...Siispä palasin taas reifenversandin asiakkaaksi myös mp:n osalta (keväällä tilasin Passatin renkaat tuolta,ok toimitus). Tiistaina 14.6 klo 11:07 tein tilauksen ja vaikka seurantakoodeja en ole vielä nähnyt, niin tänään 17.6 ennen klo 13:00 tuli kotoa viesti,että renkaat tulivat. Olihan hätäinen toimitus  Paistot 2/16 ja 06/16 PR 4 GT ja hinta toimituskuluineen 260,33€.

12.6. tilattu setti Metzeler Z8, Mynet oli kuluineen edukkain mitä löysin eli 240,30 € koko roska. Väliaikatietoja:
LOCATION DATE LOCAL TIME ACTIVITY
Koeln, Germany 06/14/2017 10:00 P.M. Arrival Scan
Duesseldorf, Germany 06/14/2017 9:23 P.M. Departure Scan
06/14/2017 9:10 P.M. Origin Scan
06/14/2017 4:37 P.M. Pickup Scan
Germany 06/13/2017 9:57 A.M. (ET) Order Processed: Ready for UPS EDIT Olihan siellä ilmoitettu saapumispäiväkin, eli jos tuolloin tulee niin normi toimitusaika Mynetiltä. Scheduled Delivery Updated To:
Tuesday, 06/20/2017, By End of Day

Viimeksi muokattu:
Metzeler Z8 ton renkaan kanssa saa olla tarkkana kun niitä malleja on 5 ja se F honda cb 650 ja nc 700 hondalle malli E O ja C tais olla vahvistettuja ja M. ja hinta mallista ja koosta riippuen. ReifenVersand.com hinta 231€ rahteineen:blink: honda
xx 1100 mezlerin sivuston mukainen suositus etu 120/70/17 M JA 180/55/17 C tai O

Viimeksi muokattu:
InReifen.de tarjoais Artikel: Metzeler Roadtec Z8 INTERACT 180/55R17 73 W ZR
***** Anzahl: 1
****** Preis: 80.00 € mutta rahtin hinta arvonta heiltä ei ole saapunut sähkö postiin se kun voipi olla 3€ ja 50€ välillä tai nootti et nyt ei toimiteta suomeen

Tarkistin vielä Metzelerin omilta sivuilta sopivuuden ja passaa, eteen M taakse O. Hyvä että tuli tsekattua sillä kohta olin tilaamassa naapurin samanpainoiseen pyörään, kuivapaino reilusti alle 200 kg, samat renkaat mutta näyttää että taakse suosittelee sille MT 9:lle M. Mulla siis O, en nyt tiedä onko noilla niin merkitystä, pyörät katupyöriä ja sama rengaskoko. Itse olen ainakin luullut että M ja O passaisi puolin ja toisin mutta voinhan olla ihan hakoteillä. EDIT Jos mulla pitää olla takana Metzelerin sivujen mukaan O (ainakin Z8:lla) niin nyt siellä taitaa olla väärä sillä takana on Bridgestonen Battlax S20 ja M. Enpä oo mittään ongelmaa huomannut. Olen tulkinnut varmaankin että merkintä M/O tarkoittaisi että jompi kumpi, mutta nyt kun pohdiskelee niin se on luultavasti ollut seteissä ja tarjoittaa että M eteen ja O taakse.

Viimeksi muokattu:
hp10a10 sanoi:
Lähtö juhannuksena joten ei tässä ihan olla hevosen selässä sentäs :cruising:

Juhannus on ensi viikolla ja tilauksestasi siihen on vain reilu viikko. No toivotaan optimitoimitusta, että ehtii veivata allekin.

Onko kuinka tyyppillistä myNETmotoa, että yli viikko tilauksesta asiakasprofiilin tietoihin ei ole tullut seurantanumeroa vaikka lukee jo "Shipped"? Laittelin toissapäivänä sinne sähköpostia, mutta kukaan ei ole vielä vastannut.

hene- sanoi:
Onko kuinka tyyppillistä myNETmotoa, että yli viikko tilauksesta asiakasprofiilin tietoihin ei ole tullut seurantanumeroa vaikka lukee jo "Shipped"? Laittelin toissapäivänä sinne sähköpostia, mutta kukaan ei ole vielä vastannut.

Ei tullut ainakaan minulle seurantakoodia kun vasta tilailin kolme rengasta. Ke 14.6 laitoin tilauksen ja juhannuksen jälkeen maanantaina 26.6 saapui renkaat tilaamaani osoitteeseen :dunno:

hene- sanoi:

Taisi kerran tulla seurantanumero vasta sitten, kun olin jo saanut renkaat.
Aina on renkaat tulleet ajallaan, vaikka verkossa tilausstatus tai seuranta näytelleet mitä sattuu.
Myös sähköpostiin ovat vastanneet ihan normaalisti ja nopeasti, kun halusin muuttaa vahingossa antamani väärän osoitteen.

Back